Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, Алла Василівна
dc.date.accessioned 2012-12-09T21:30:02Z
dc.date.available 2012-12-09T21:30:02Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Хоменко, Алла Василівна. Формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. В. Хоменко ; наук. кер. А. М. Бойко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1910
dc.description.abstract У дисертації обґрунтовується об’єктивна необхідність формування особистісно орієнтованих відносин учителя й молодших школярів як механізму забезпечення гуманізації виховання в загальноосвітній школі першого ступеня. Розкрито виховну сутність, структуру та функції особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня; здійснено наукову модифікацію понять ”особистісно орієнтовані відносини вчителя й молодших школярів”, ”індивідуально-гуманістична спрямованість виховної діяльності вчителя початкових класів”; розроблено теоретичну модель формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено послідовні етапи формування особистісно орієнтованих відносин – пропедевтично-мотиваційний (початковий), творчо-діяльнісний (основний), регулювальний, контрольно-діагностичний (підсумковий). З’ясовано механізми особистісно орієнтованих відносин; виявлено внутрішні й зовнішні чинники їх функціонування; розроблено й експериментально доведено доцільність науково-методичної системи засобів забезпечення формування особистісно орієнтованих відносин; визначено психолого-педагогічні умови їх реалізації у практичній діяльності вчителя початкових класів; розкрито специфіку цілісної підготовки вчителя до формування особистісно орієнтованих відносин; розроблено науково-методичні рекомендації щодо формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі початкової школи. ru_RU
dc.description.abstract Upbringing essence and functions of personally-oriented relations of teacher and pupils in the upbringing process of general school of the first stage are exposed; scientific modification of notion ”personally-oriented relations of teacher and junior schoolpupils”, ”individual-humanism orientation of upbringing activity of teacher of initial classes” is carried out; the theoretical model of forming of the personally-oriented relations of teacher and pupils is developed. Sequential stages of forming the personally-oriented relations are scientifically substantiated and experimentally tested: introductive-motivational(initial), creative-active(basic), regulative and control-diagnostic (final). The mechanisms of the personally-oriented relations are found out; the internal and external factors of their functioning are exposed; expedience of the scientific-methodical system of facilities of providing of forming of the peronally-oriented relations is experimentally proved; the psyhology-pedadogical conditions of their realisation in low school techer’s practical activity are found out; the specisificity of integral teacher’s preparation to forming of the personally-oriented relations is exposed; scientific-methodical recommendations on forming of the personally-oriented relations of teacher and pupils in the upbringing process of primary school are developed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісно орієнтовані відносини ru_RU
dc.subject учитель ru_RU
dc.subject молодший школяр ru_RU
dc.subject модель ru_RU
dc.subject етапи ru_RU
dc.subject науково-методична система ru_RU
dc.subject педагогічні умови ru_RU
dc.subject personally-oriented relations ru_RU
dc.subject teacher ru_RU
dc.subject junior schoolpupil ru_RU
dc.subject model ru_RU
dc.subject stages ru_RU
dc.subject scientific-methodical system ru_RU
dc.subject pedagogical conditions ru_RU
dc.subject.classification 373.3.046.12.064.2 ru_RU
dc.title Формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня ru_RU
dc.title.alternative Forming of Personally-Oriented Relations of Teacher and Pupils in Upbringing Process of Comprehensive School of the First Stage
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу