ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хоменко, Алла Василівна | |
dc.date.accessioned | 2012-12-09T21:30:02Z | |
dc.date.available | 2012-12-09T21:30:02Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Хоменко, Алла Василівна. Формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. В. Хоменко ; наук. кер. А. М. Бойко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1910 | |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовується об’єктивна необхідність формування особистісно орієнтованих відносин учителя й молодших школярів як механізму забезпечення гуманізації виховання в загальноосвітній школі першого ступеня. Розкрито виховну сутність, структуру та функції особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня; здійснено наукову модифікацію понять ”особистісно орієнтовані відносини вчителя й молодших школярів”, ”індивідуально-гуманістична спрямованість виховної діяльності вчителя початкових класів”; розроблено теоретичну модель формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено послідовні етапи формування особистісно орієнтованих відносин – пропедевтично-мотиваційний (початковий), творчо-діяльнісний (основний), регулювальний, контрольно-діагностичний (підсумковий). З’ясовано механізми особистісно орієнтованих відносин; виявлено внутрішні й зовнішні чинники їх функціонування; розроблено й експериментально доведено доцільність науково-методичної системи засобів забезпечення формування особистісно орієнтованих відносин; визначено психолого-педагогічні умови їх реалізації у практичній діяльності вчителя початкових класів; розкрито специфіку цілісної підготовки вчителя до формування особистісно орієнтованих відносин; розроблено науково-методичні рекомендації щодо формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі початкової школи. | ru_RU |
dc.description.abstract | Upbringing essence and functions of personally-oriented relations of teacher and pupils in the upbringing process of general school of the first stage are exposed; scientific modification of notion ”personally-oriented relations of teacher and junior schoolpupils”, ”individual-humanism orientation of upbringing activity of teacher of initial classes” is carried out; the theoretical model of forming of the personally-oriented relations of teacher and pupils is developed. Sequential stages of forming the personally-oriented relations are scientifically substantiated and experimentally tested: introductive-motivational(initial), creative-active(basic), regulative and control-diagnostic (final). The mechanisms of the personally-oriented relations are found out; the internal and external factors of their functioning are exposed; expedience of the scientific-methodical system of facilities of providing of forming of the peronally-oriented relations is experimentally proved; the psyhology-pedadogical conditions of their realisation in low school techer’s practical activity are found out; the specisificity of integral teacher’s preparation to forming of the personally-oriented relations is exposed; scientific-methodical recommendations on forming of the personally-oriented relations of teacher and pupils in the upbringing process of primary school are developed. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | особистісно орієнтовані відносини | ru_RU |
dc.subject | учитель | ru_RU |
dc.subject | молодший школяр | ru_RU |
dc.subject | модель | ru_RU |
dc.subject | етапи | ru_RU |
dc.subject | науково-методична система | ru_RU |
dc.subject | педагогічні умови | ru_RU |
dc.subject | personally-oriented relations | ru_RU |
dc.subject | teacher | ru_RU |
dc.subject | junior schoolpupil | ru_RU |
dc.subject | model | ru_RU |
dc.subject | stages | ru_RU |
dc.subject | scientific-methodical system | ru_RU |
dc.subject | pedagogical conditions | ru_RU |
dc.subject.classification | 373.3.046.12.064.2 | ru_RU |
dc.title | Формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня | ru_RU |
dc.title.alternative | Forming of Personally-Oriented Relations of Teacher and Pupils in Upbringing Process of Comprehensive School of the First Stage | |
dc.type | Other | ru_RU |