Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні можливості засобів художньої гімнастики у формуванні культури рухів дівчаток молодшого шкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Насонова, Ю. А.
dc.date.accessioned 2018-05-16T08:56:52Z
dc.date.available 2018-05-16T08:56:52Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Насонова, Ю. А. Педагогічні можливості засобів художньої гімнастики у формуванні к0ультури рухів дівчаток молодшого шкільного віку / Ю. А. Насонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 221-224. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19107
dc.description.abstract У статті розглянуто педагогічні аспекти фізичного виховання у початковій школі в умовах модернізації освітньої системи України. З’ясовано, що фізичне виховання у початковій школі реалізується через низку конкретних завдань, які мають на меті виховну, розвивальну, здоров’язбережувальну спрямованість. Наголошено на використанні авторських методик у фізичному вихованні, яке здійснюється в умовах початкової школи. Підкреслено, що процес фізичного виховання – процес творчий і має бути зорієнтований лише на педагогіку гуманізму. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены педагогические аспекты физического воспитания в начальной школе в условиях модернизации образовательной системы Украины. Определено, что физическое воспитание в начальной школе реализуется посредством конкретних заданий, которые имеют воспитательную, развивающую, здоровьесохраняющую направленость. на использовании авторських методик в физическом воспитании в начальной школе. Подчеркнуто, что процесс физического воспитания – процесс творческий и должен быть ориентирован только на педагогіку гуманизма. ua
dc.description.abstract This article investigates pedagogical aspects of physical education in primary school in the modernization of educational system of Ukraine. It is highlighted that physical education is in priority because it is not only a specially organized process of the comprehensive development in physical and moral forceful skills, it is not only a process of forming and development of the important motor skills of a person, but it is also a process of becoming a humanist. The number of problems, which are essential in the process of physical education and can be solved with the joint efforts of family, school, public and state, are mentioned. It was found that physical education in primary school is provided through the number of tasks that aim to educate, to develop, and to maintain health. The contents of physical education in primary school, which is carried through various forms of teaching, in school and after school, is analyzed. This article emphasizes the application of author methods in physical education, which is done in primary school – innovative types of physical education classes and classes with the using of different technologies that maintain health. It is highlighted that the process of physical education in primary school is the creative process and it should be focused only on the humanism education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject модернізація освіти ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject молодший школяр ua
dc.subject здоров’язбережувальні технології ua
dc.subject авторські методики ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject модернизация образования ua
dc.subject начальная школа ua
dc.subject младший школьник ua
dc.subject здоровьясохраняющие методики ua
dc.subject авторские методики ua
dc.subject physical education ua
dc.subject modernization of education ua
dc.subject primary school ua
dc.subject younger pupils ua
dc.subject technologies which maintainhealth ua
dc.subject author methods ua
dc.subject.classification 373.3:796.011.3 ua
dc.title Педагогічні можливості засобів художньої гімнастики у формуванні культури рухів дівчаток молодшого шкільного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу