Стаття присвячена проблемі предметної та професійної підготовки майбутніх
вчителів математики та інформатики, а саме формуванню їхніх ІКТ-компетентностей. Розглядаються
шляхи та приклади використання програмних засобів загального та спеціального, зокрема
навчального, призначення у процесі навчання курсу «Методи обчислень» у педагогічному
університеті.
Статья посвящена проблеме предметной и профессиональной подготовки будущих
учителей математики и информатики, а именно, формированию соответствующей системы их ИКТ-
компетентностей. Рассмотрены способы и примеры использования программных средств общего и
специального, в частности учебного, назначения в процессе изучения курса «Численные методы» в
педагогическом университете.
The article is devoted to the problem of professional formation of futures teachers of
Mathematics and Informatics, in particular to the development of their ICT-competences. The situations of
implementation of different types of ICT (particularly, spreadsheets, CAS, pedagogical software) in teaching and
learning of Numerical Analysis are proposed and discussed from the point of view of the students’ activities.