Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Спірін, О. М.
dc.contributor.author Носенко, Ю. Г.
dc.contributor.author Яцишин, А. В.
dc.date.accessioned 2018-05-14T13:36:00Z
dc.date.available 2018-05-14T13:36:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Спірін, О. М. Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / О. М. Спірін, Ю. Г. Носенко, А. В. Яцишин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19 (26). – С. 25-34. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19080
dc.description.abstract У статті представлено досвід Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в контексті підготовки аспірантів – майбутніх докторів філософії. Наведено основні компоненти освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з інформаційно- комунікаційних технології в освіті, зокрема: мету, перелік дисциплін і навчальних модулів, кількість кредитів, компетентності, якими повинен оволодіти здобувач. Охарактеризовано організаційно- педагогічні умови, необхідні для здійснення якісної підготовки майбутніх докторів філософії. ua
dc.description.abstract В статье представлен опыт Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины в контексте подготовки аспирантов – будущих докторов философии. Приведены основные компоненты образовательно-научной программы подготовки доктора философии по информационно-коммуникационным технологиям в образовании, в частности: цель, перечень дисциплин и учебных модулей, количество кредитов, компетентности, которыми должен овладеть соискатель. Охарактеризованы организационно-педагогические условия, необходимые для осуществления качественной подготовки будущих докторов философии. ua
dc.description.abstract The article represents the experience of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine in the context of post-graduate students training as future Philosophy Doctors is ed. The basic components of the educational and research program for PhD training on ICT in education, including purpose, topics of training modules, the number of credits, competencies that should be mastered by applicants are given. The organizational and pedagogical conditions necessary for high-quality training of future PhDs are characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject кадри вищої кваліфікації ua
dc.subject аспірант, доктор філософії (PhD) ua
dc.subject освітньо-наукова програма ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject науково-педагогічні дослідження ua
dc.subject кадры высшей квалификации ua
dc.subject аспирант, доктор философии (PhD) ua
dc.subject образовательно-научная программа ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject научно- педагогические исследования ua
dc.subject highly qualified personnel ua
dc.subject postgraduate student ua
dc.subject Philosophy Doctor (PhD) ua
dc.subject educational and research program ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject scientific pedagogical research ua
dc.subject.classification 378.001.89 ua
dc.title Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті ua
dc.title.alternative Подготовка научных кадров высшей квалификации по информационно-коммуникационным технологиям в образовании ua
dc.title.alternative Training of high-qualified scientists on information and communication technologies in education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу