Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування музично-виконавського самоконтролю студентів у процесі навчання гри на фортепіано

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грінченко, А. М.
dc.date.accessioned 2018-05-04T09:12:43Z
dc.date.available 2018-05-04T09:12:43Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Грінченко, А. М. Педагогічні умови формування музично-виконавського самоконтролю студентів у процесі навчання гри на фортепіано / А. М. Грінченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 96-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18896
dc.description.abstract У статті на підставі наукових підходів і педагогічних принципів виявлені та теоретично обґрунтовані педагогічні умови формування музично-виконавського самоконтролю студентів у процесі навчання гри на фортепіано. Здійснено застосування редукції як принципу феноменологічної теорії пізнання та феноменологічного методу; розглянуто вплив особистих психологічних, музично-досвідних, індивідуально-творчих якостей на самоконтроль у контексті виконавського процесу. ua
dc.description.abstract The article on the basis of scientific approaches and pedagogical principles are revealed and theoretically grounded pedagogical conditions of formation of music performance self-control students in the process of learning piano. We offer the following pedagogical conditions: 1) ensuring of the phenomenon of the reduction in performing activities; 2) promote sound perceptive reflection in the process of piano playing; 3) mainstreaming the development of personal psychological prerequisites of self-control: auditory attention, volitional qualities, sound performance; 4) the handling of sound self-control in artistically-shaped spheres to achieve compliance with present a sound standard; 5)targeted correction of the music performance selfcontrol from conscious state to the unconscious and vice versa. In the context of our study the pedagogical conditions we understand as a set of activities that ensure students successful mastery of the musical performing self-control in the process of learning piano. ua
dc.description.abstract В статье на основе научных подходов и педагогических принципов выявлены и теоретически обоснованы педагогические условия формирования самоконтроля у студентов в процессе обучения игре на фортепиано. Мы предлагаем следующие педагогические условия: 1)обеспечение феномена редукции в исполнительской деятельности; 2) стимулирование звуковой перцептивной рефлексии в процессе фортепианной игры; 3) актуализация розвития личтносных психологических предпосылок самоконтроля: слуховое внимание, волевые качества, звуковые представления; 4) направленность звукового самоконтроля в художественно-образную сферу с целью достижения соотвествия с образно звуковым эталоном; 5) целенаправленная корреляция музыкально-исполнительского самоконтроля: от сознательного состояния до подсознательного и наоборот. В контексте нашего исследования педагогические условия мы понимаем как набор мероприятий, которые обеспечивают студентам успешное овладение самоконтролем в процессе обучения игре на фортепиано. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject музично-виконавський самоконтроль ua
dc.subject слухова рефлексія ua
dc.subject слухове уявлення ua
dc.subject виконавська підготовка ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject music performance self-monitoring ua
dc.subject auditory reflection ua
dc.subject auditory ua
dc.subject performance ua
dc.subject performing training ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject самоконтроль музыкальной работы ua
dc.subject слуховое отражение ua
dc.subject слуховой ua
dc.subject исполнительский ua
dc.subject.classification 378+78+780.616.432 ua
dc.title Педагогічні умови формування музично-виконавського самоконтролю студентів у процесі навчання гри на фортепіано ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу