ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабіченко, Н. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-04T07:19:19Z | |
dc.date.available | 2018-05-04T07:19:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Бабіченко, Н. О. Методичні засади формування вокально-хорових компетенцій підлітків у позашкільних начальних закладах / Н. О. Бабіченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 153-158. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18884 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито методичні засади формування вокально-хорових компетенцій підлітків у позашкільних навчальних закладах. Висвітлено сутність вокально-хорових компетенцій, зокрема вокально-хорових навичок, розкрито методичні засади та узагальнено методичні рекомендації з формування вокально-хорових компетенцій. Звернено увагу на вокально-хорову роботу з підлітками у позашкільних навчальних закладах (школах естетичного виховання). Розкрито цінність та значення вокально-хорових компетенцій для збагачення духовного, художньо-емоційного, патріотичного, музичного, естетичного та гуманістичного розвитку учнівської молоді. Розкрито значення інтерактивних методів навчання та мультимедійних технологій у процесі вокально-хорової роботи з учнями підліткового віку в позашкільних навчальних закладах початкової мистецької освіти. Обгрунтовано умови розвитку, навчання, удосконалення та формування вокально-хорових компетенцій підлітків відповідно до їх психолого - фізіологічних вікових особливостей в процесі вокально-хорової роботи. Наголошено, що художньо-виразне виконання кращих вокально-хорових народних, класичних, джазових, багатоголосних сучасних творів розвиває духовність, культуру, емоційність, патріотизм і збагачує музичний та життєвий досвід. | ua |
dc.description.abstract | In the article methodical principles of forming of vocally-choral competenses of teenagers are exposed in out-of-school educational establishments. Essence of vocally-choral competenses is reflected, in particular vocally-choral skills, methodical principles are exposed and methodical recommendations are generalized on forming of vocally-choral competenses. Paid attention to vocally-choral work with teenagers in out-of-school educational establishments (schools of aesthetic education). A value and value of vocally-choral competenses are exposed for enriching of spiritual, artistically-emotional, patriotic, musical, aesthetic and humanistic development of student's young people. A value and introduction of interactive methods of studies and multimedia technologies are exposed in the process of vocally-choral work with the students of teens in out-of-school educational establishments of primary artistic education. The value of development, studies, improvement and forming of vocally-choral competenses of teenagers is reasonable accordingly them physiology age-old features in the process of vocallychoral work. It is marked that artistically-expressive implementation of the best vocally-choral folk, classic, jazz, many-voiced modern works develops spirituality, culture, emotionality, patriotism and enriches musical and vital experience. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлены методические принципы формирования вокально-хоровых компетенций подростков во внеклассных учебных заведениях. Отражена суть вокально-хоровых компетенций, в частности, вокально-хоровые навыки, методические принципы, обобщены методические рекомендации по формированию вокально-хоровых компетенций. Уделено внимание вокально-хоровой работе с подростками во внеклассных учебных заведениях (школах эстетического воспитания). Ценность вокально-хоровых конкурсов раскрываются для обогащения духовного, художественно-эмоционального, патриотического, музыкального, эстетического и гуманистического развития студенческой молодежи. Внедрение интерактивных методов обучения и мультимедийных технологий раскрываются в процессе вокально-хоровой работы с учащимися - подростками во внеклассных учебных заведениях начального художественного образования. Значение развития, совершенствования и формирования вокально-хоровых компетенций подростков соответствует физиологии их возростных особенностей в процессе вокально-хоровой работы. Отмечается, что художественно-исполнительская реализация лучших вокально-хоровых народных, классических, джазовых, современных произведений развивает духовность, культуру, эмоциональность, патриотизм и обогащает музыкальный и жизненный опыт. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | вокально-хорові компетенції | ua |
dc.subject | вокально-хорові навички | ua |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | ua |
dc.subject | мультимедійні технології, підлітки | ua |
dc.subject | позашкільні навчальні заклади | ua |
dc.subject | школи мистецтв | ua |
dc.subject | vocally-choral competenses | ua |
dc.subject | vocally-choral skills | ua |
dc.subject | interactive methods of studies | ua |
dc.subject | multimedia technologies | ua |
dc.subject | teenagers | ua |
dc.subject | out-of-school educational establishments | ua |
dc.subject | schools of arts | ua |
dc.subject | вокально-хоровые компетенции | ua |
dc.subject | вокально-хоровые навыки | ua |
dc.subject | интерактивные методы обучения | ua |
dc.subject | мультимедийные технологии | ua |
dc.subject | подростки | ua |
dc.subject | внешкольные учебные заведения | ua |
dc.subject | школы искусств | ua |
dc.subject.classification | 374:784.9 | ua |
dc.title | Методичні засади формування вокально-хорових компетенцій підлітків у позашкільних начальних закладах | ua |
dc.type | Article | ua |