ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гузій, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2018-05-02T10:56:48Z | |
dc.date.available | 2018-05-02T10:56:48Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гузій, Н. В. Дидаскалогічна освіта як акмеологічний вектор професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів / Н. В. Гузій // Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів : акмеологічні аспекти : монографія / керівн. авт. кол. Н. В. Гузій ; Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – С. 307-358. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18835 | |
dc.description.abstract | У контексті створеної творчим колективом оригінальної наукової концепції акмеологізації професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів у розділі розкривається феноменологія дидаскалогічної освіти майбутніх педагогів, характеризується стан її інституалізації у вищій педагогічній школі, обґрунтовується проектування змістового наповнення, а також пропануються конкретні методичні проекції його реалізації на різних етапах підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ. | ua |
dc.description.abstract | В контексте созданной творческим коллективом оригинальной научной концепции акмеологизации профессионально-педагогической подготовки образовательных кадров в главе раскрывается феноменология дидаскалогического образования будущих педагогов, характеризуется состояние его институализации в высшей педагогической школе, обосновывается проектирование содержательного наполнения, а также предлагаются конкретные методические проекции его реализации на разных этапах подготовки будущих педагогов в ВУЗ. | ua |
dc.description.abstract | The original scientific concept of enhancing the ackmeological feature of professional and pedagogical education of future teachers that is delivered by its creators in this chapter in the perspective of phenomenology of dydascological education of future teachers, description of the level of its institutionalization in high education school, argumentation for preparation of its core content as well as proposals on specific methodological studies during its implementation on different levels of training of future educators in the universities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | дидаскалогія | ua |
dc.subject | дидаскалогічна освіта майбутнього педагога | ua |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | ua |
dc.subject | професіоналізм педагога | ua |
dc.subject | дидаскалогия | ua |
dc.subject | дидаскалогическое образование будущего педагога | ua |
dc.subject | профессионально-педагогическая подготовка | ua |
dc.subject | профессионализм педагога | ua |
dc.subject | dydascalogy | ua |
dc.subject | dydascalogical education of future educator | ua |
dc.subject | professional and pedagogical education (training) | ua |
dc.subject | professionalism of educator | ua |
dc.title | Дидаскалогічна освіта як акмеологічний вектор професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів | ua |
dc.title.alternative | Дидаскалогическое образование как акмеологический вектор профессионально-педагогической подготовки образовательных кадров | ua |
dc.title.alternative | Didascological education as the ackmeological mainstream of professional education of tearchers staff | ua |
dc.type | Book chapter | ua |