Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидаскалогічна освіта як акмеологічний вектор професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гузій, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2018-05-02T10:56:48Z
dc.date.available 2018-05-02T10:56:48Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гузій, Н. В. Дидаскалогічна освіта як акмеологічний вектор професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів / Н. В. Гузій // Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів : акмеологічні аспекти : монографія / керівн. авт. кол. Н. В. Гузій ; Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – С. 307-358. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18835
dc.description.abstract У контексті створеної творчим колективом оригінальної наукової концепції акмеологізації професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів у розділі розкривається феноменологія дидаскалогічної освіти майбутніх педагогів, характеризується стан її інституалізації у вищій педагогічній школі, обґрунтовується проектування змістового наповнення, а також пропануються конкретні методичні проекції його реалізації на різних етапах підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ. ua
dc.description.abstract В контексте созданной творческим коллективом оригинальной научной концепции акмеологизации профессионально-педагогической подготовки образовательных кадров в главе раскрывается феноменология дидаскалогического образования будущих педагогов, характеризуется состояние его институализации в высшей педагогической школе, обосновывается проектирование содержательного наполнения, а также предлагаются конкретные методические проекции его реализации на разных этапах подготовки будущих педагогов в ВУЗ. ua
dc.description.abstract The original scientific concept of enhancing the ackmeological feature of professional and pedagogical education of future teachers that is delivered by its creators in this chapter in the perspective of phenomenology of dydascological education of future teachers, description of the level of its institutionalization in high education school, argumentation for preparation of its core content as well as proposals on specific methodological studies during its implementation on different levels of training of future educators in the universities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дидаскалогія ua
dc.subject дидаскалогічна освіта майбутнього педагога ua
dc.subject професійно-педагогічна підготовка ua
dc.subject професіоналізм педагога ua
dc.subject дидаскалогия ua
dc.subject дидаскалогическое образование будущего педагога ua
dc.subject профессионально-педагогическая подготовка ua
dc.subject профессионализм педагога ua
dc.subject dydascalogy ua
dc.subject dydascalogical education of future educator ua
dc.subject professional and pedagogical education (training) ua
dc.subject professionalism of educator ua
dc.title Дидаскалогічна освіта як акмеологічний вектор професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів ua
dc.title.alternative Дидаскалогическое образование как акмеологический вектор профессионально-педагогической подготовки образовательных кадров ua
dc.title.alternative Didascological education as the ackmeological mainstream of professional education of tearchers staff ua
dc.type Book chapter ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу