У контексті створеної творчим колективом оригінальної наукової концепції акмеологізації професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів у розділі розкривається феноменологія дидаскалогічної освіти майбутніх педагогів, характеризується стан її інституалізації у вищій педагогічній школі, обґрунтовується проектування змістового наповнення, а також пропануються конкретні методичні проекції його реалізації на різних етапах підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ.
В контексте созданной творческим коллективом оригинальной научной концепции акмеологизации профессионально-педагогической подготовки образовательных кадров в главе раскрывается феноменология дидаскалогического образования будущих педагогов, характеризуется состояние его институализации в высшей педагогической школе, обосновывается проектирование содержательного наполнения, а также предлагаются конкретные методические проекции его реализации на разных этапах подготовки будущих педагогов в ВУЗ.
The original scientific concept of enhancing the ackmeological feature of professional and pedagogical education of future teachers that is delivered by its creators in this chapter in the perspective of phenomenology of dydascological education of future teachers, description of the level of its institutionalization in high education school, argumentation for preparation of its core content as well as proposals on specific methodological studies during its implementation on different levels of training of future educators in the universities.