Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування інструментарію маркетинг-контролінгу в маркетинговій діяльності підприємства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Страшинська, Л. В.
dc.contributor.author Євтюкова, І. О.
dc.date.accessioned 2018-04-27T13:36:01Z
dc.date.available 2018-04-27T13:36:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Страшинська, Л. В. Застосування інструментарію маркетинг-контролінгу в маркетинговій діяльності підприємства / Л. В. Страшинська, І. О. Євтюкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 35-43. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18807
dc.description.abstract В статті досліджено сутність маркетинг-контролінгу, розглянуто можливості застосування інструментів маркетинг-контролінгу в маркетинговій діяльності підприємства. Визначено роль бюджетування при формуванні бюджетів продажу та маркетингу. Запропоновано застосування методу Дельфі при оцінці ефективності маркетингової діяльності підприємства. ua
dc.description.abstract В статье исследована сущность маркетинг-контроллинга, рассмотрены возможности применения инструментов маркетинг-контроллинга в маркетинговой деятельности предприятия. Определена роль бюджетирования при формировании бюджетов продаж и маркетинга. Предложено применение метода Дельфи при оценке эффективности маркетингового управления на предприятии. ua
dc.description.abstract The paper studies the essence of marketing-controlling, consider using a marketing tool-controlling in the marketing activities of the enterprise. The role of budgeting in the formation of sales and marketing budgets is defined. Proposed use of the Delphi method to assess the effectiveness of marketing management оn the enterprise. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject контролінг ua
dc.subject маркетинг-контролінг ua
dc.subject інструментарій маркетинг-контролінгу ua
dc.subject бюджетування ua
dc.subject метод Дельфі ua
dc.subject контроллинг ua
dc.subject маркетинг-контроллинг ua
dc.subject инструментарий маркетинг-контроллинга ua
dc.subject бюджетирование ua
dc.subject метод Дельфи ua
dc.subject controlling ua
dc.subject marketing-controlling ua
dc.subject marketing tools-controlling ua
dc.subject budgeting ua
dc.subject Delphi method ua
dc.subject.classification 339.13 ua
dc.title Застосування інструментарію маркетинг-контролінгу в маркетинговій діяльності підприємства ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу