В статті досліджено сутність маркетинг-контролінгу, розглянуто можливості застосування інструментів маркетинг-контролінгу в маркетинговій діяльності підприємства. Визначено роль бюджетування при формуванні бюджетів продажу та маркетингу. Запропоновано застосування методу Дельфі при оцінці ефективності маркетингової діяльності підприємства.
В статье исследована сущность маркетинг-контроллинга, рассмотрены возможности применения инструментов маркетинг-контроллинга в маркетинговой деятельности предприятия. Определена роль бюджетирования при формировании бюджетов продаж и маркетинга. Предложено применение метода Дельфи при оценке эффективности маркетингового управления на предприятии.
The paper studies the essence of marketing-controlling, consider using a marketing tool-controlling in the marketing activities of the enterprise. The role of budgeting in the formation of sales and marketing budgets is defined. Proposed use of the Delphi method to assess the effectiveness of marketing management оn the enterprise.