Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичне моделювання освітнього процесу в класі саксофону позашкільних спеціалізованих закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ян Яньчі
dc.date.accessioned 2018-04-26T09:58:54Z
dc.date.available 2018-04-26T09:58:54Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ян Яньчі. Теоретичне моделювання освітнього процесу в класі саксофону позашкільних спеціалізованих закладів / Ян Яньчі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 193-199. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18755
dc.description.abstract У статті висвітлено та обґрунтовано особистісні компетентнісні моделі учасників освітнього процесу: учня-саксофоніста та викладача класу саксофону - керівника ансамблю духових інструментів у позашкільних спеціалізованих закладах – дитячих музичних школах (ДМШ) та дитячих школах мистецтв (ДШМ). Структурні компоненти моделей складають особистісно-, професійно- та соціально- значущі компетенції. Їх взаємодія та реалізація демонструє цілісний, багаторівневий і багатовекторний розвиток особистості, обумовлює можливість повноцінної самореалізації в усіх особистісно-значущих сферах, що обрані людиною. ua
dc.description.abstract educational process: a saxophone student and a saxophone teacher, the head of the ensemble of wind instruments in out-of-school specialized institutions – children's music schools (DShM) and children's art schools (DShI). The structural components of models are personal, professional and socially relevant competences. Their interaction and implementation demonstrates the integral, multilevel and multi-vector development of the individual, determines the possibility of full-fledged self-realization in all personal-significant spheres elected by man. Materials set out in Article illustrate the process of creating models of personal educational process in the field of playing the saxophone, revealing the contents of the options personal models explain the organizational and pedagogical conditions for their effective implementation. Depending on their content formulated goals and objectives of the educational process, arranged educational strategies and methodological content of the formation of basic, social and professional competencies relevant performers saxophone. ua
dc.description.abstract В статье освещены и обоснованы личностные компетентностные модели участников образовательного процесса: ученика-саксофониста и преподавателя класса саксофона-руководителя ансамбля духовых инструментов во внешкольных специализированных учреждениях – детских музыкальных школах (ДМШ) и детских школах искусств (ДШИ). Структурные компоненты моделей составляют личностно-, профессионально- и социально- значимые компетенции. Их взаимодействие и реализация демонстрирует целостное, многоуровневое и многовекторное развитие личности, обусловливает возможность полноценной самореализации во всех личностно-значимых сферах, избранных человеком. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісна модель ua
dc.subject компетенції ua
dc.subject учень-саксофоніст ua
dc.subject викладач класу саксофону ua
dc.subject competence model ua
dc.subject керівник асамблю духових інструментів ua
dc.subject saxophonist ua
dc.subject competences ua
dc.subject saxophone teacher ua
dc.subject ученик-саксофонист ua
dc.subject head oensemble of wind instruments ua
dc.subject руководитель ансамбля духовых инструментов ua
dc.subject компетенции ua
dc.subject компетентностная модель ua
dc.subject преподаватель класса саксофона ua
dc.subject.classification 37.018.54:780.643.2 ua
dc.title Теоретичне моделювання освітнього процесу в класі саксофону позашкільних спеціалізованих закладів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу