Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Еволюція науково-методичних підходів у системі фортепіанного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербініна, О. М.
dc.date.accessioned 2018-04-26T08:03:47Z
dc.date.available 2018-04-26T08:03:47Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Щербініна, О. М. Еволюція науково-методичних підходів у системі фортепіанного навчання / О. М. Щербініна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 50-55. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18738
dc.description.abstract У статті подається загальний аналіз розвитку фортепіанної педагогіки. Висвітлено передумови становлення фортепіанного виконавства. Визначено основні етапи формування науково-методичного досвіду в галузі фортепіанної освіти. Обґрунтовано актуальність дослідження процесу еволюційних змін у сфері фортепіанного навчання. Розкрито значимість науково-методичних напрацювань видатних музикантів-педагогів. Виділено пріоритетні принципи інструментального навчання у відповідні історичні періоди. В контексті сучасних тенденцій реорганізації фортепіанної освіти розглянуто проблеми впровадження сучасних інформаційних технологій та дистанційного навчання. ua
dc.description.abstract The article deals with the overall analysis of piano pedagogy. The prerequisites of piano performance formation are highlighted. The relevance of the research process of evolutionary change in piano teaching is substantiated. The rethinking of established performance traditions and educational heritage is seen as a resource to enrich the theory and practice of musical performance. The main stages of scientific and methodological experience in piano education are identified.It is noted that the teaching methods of appropriate historical period are caused by its cultural development and aesthetic attitudes of society. The importance of scientific and methodological developments of outstanding musicians-teachers is revealed. The priority principles of instrumental training, that caused dramatic changes in the content of piano technique, are highlighted. The actual problems of today piano educationare shown.In the context of current trends of piano education reorganization the peculiarities of introduction of modern information technologies and forms of distance education in piano training are considered, and the developmental potential of projectsmethod is disclosed. Based on a retrospective analysis it is proved that the evolution of scientific and methodological approaches in the piano education is provided by the combination of innovation with tradition. ua
dc.description.abstract В статье дается общий анализ развития фортепианной педагогики. Освещены предпосылки становления фортепианного исполнительства. Определены основные этапы формирования научно-методического опыта в области фортепианной образования. Обоснована актуальность исследования процесса эволюционных изменений в сфере фортепианного обучения. Раскрыто значимость научно-методических наработок выдающихся музыкантов-педагогов. Выделены приоритетные принципы инструментального обучения в соответствующие исторические периоды. В контексте современных тенденций реорганизации фортепианной образования рассмотрены проблемы внедрения современных информационных технологий и дистанционного обучения. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject науково-методичні підходи ua
dc.subject еволюційний розвиток ua
dc.subject музичне виконавство ua
dc.subject історичний етап розвитку ua
dc.subject фортепіанна освіта ua
dc.subject аналіз ua
dc.subject scientific and methodological approaches ua
dc.subject evolutionary development ua
dc.subject music performance ua
dc.subject historical stage of development ua
dc.subject piano education ua
dc.subject analysis ua
dc.subject научно-методические подходы ua
dc.subject эволюционное развитие ua
dc.subject музыкальное исполнительство ua
dc.subject исторический этап развития ua
dc.subject фортепианная образование ua
dc.subject анализ ua
dc.subject.classification 78.071.2 ua
dc.title Еволюція науково-методичних підходів у системі фортепіанного навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу