Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Процесуально-рівневий аналіз художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан, Няньхуа
dc.date.accessioned 2018-03-26T06:49:46Z
dc.date.available 2018-03-26T06:49:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чжан Няньхуа Процесуально-рівневий аналіз художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів музики / Чжань Няньхуа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 68-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18479
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості процесуально-рівневого аналізу художньо-інформаційної компетентності студентів інститутів мистецтв педагогічних університетів. Художньо-інформаційна компетентність розглянута як спеціально структурований набір художньо-музичних знань, умінь, навичок, яких набувають студенти у навчальній діяльності. У процесі діагностичної роботи надана якісна характеристика низькому, середньому та високому рівням художньо-інформаційної обізнаності майбутніх учителів музики. ua
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of procedural-level artistic and analysis of information competence of students of pedagogical institutes arts universities. Thesis there is determined psychological and educational components of teacher competence, namely differentialpsychological, which include knowledge about the specifics of learning specific students according to age and individual characteristics; social and psychological, as knowledge about the peculiarities of teaching and learning, creative and communicative activities students; autopsyholohichni revealing knowledge of the achievements and shortcomings of their own professional, personal and characteristic features of a teacher.Art and information competence considered as specially structured set of artistic and musical knowledge and skills that students acquire in their training activities. Considering the artistic and structural building information competence it is advisable to distinguish the following components: cognitive potrebovo, Knowledge Technology, creative-projective and their performance. During the display of diagnostic abovementioned us was made distribution of students by level of structural components conducting and choral music training of future teachers konstatuvalnoho the results of the experiment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject процесуально-рівневий аналіз ua
dc.subject художньо-інформаційна компетентність ua
dc.subject студенти інститутів мистецтв педагогічних університетів ua
dc.subject procedural level analysis ua
dc.subject art and information competence ua
dc.subject students of pedagogical institutes arts universities ua
dc.subject.classification 378.016.78 ua
dc.title Процесуально-рівневий аналіз художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу