ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лисенко, М. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-23T11:18:11Z | |
dc.date.available | 2018-03-23T11:18:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Лисенко, М. Ю. Сутність та особливості саморегуляції особистості : психолого-педагогічний аспект / М. Ю. Лисенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 44-48. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18466 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальному аспекту гуманізації педагогічної освіти - саморегуляції навчальної діяльності майбутнього вчителя. Розглядається сутність, специфіка, стилі, особливості, структурно - функціональні складові саморегуляції особистості, аналізуються загальні закономірності усвідомленої регуляції індивідом своєї довільної активності в процесі навчання. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the topical aspects of humanization of teacher education such as self-educational activity of the future teacher. The essence, specifics, styles, features, the structural and functional components of self-identity was seen. Also the general laws of regulating the individual conscious of their voluntary activity in the learning process are analyzed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | саморегуляція | ua |
dc.subject | активність | ua |
dc.subject | суб'єкт діяльності | ua |
dc.subject | індивідуальний стиль | ua |
dc.subject | взаємодія | ua |
dc.subject | самоорганізація | ua |
dc.subject | self-regulation | ua |
dc.subject | activity | ua |
dc.subject | subject of activity | ua |
dc.subject | individual style | ua |
dc.subject | interaction | ua |
dc.subject | selforganization | ua |
dc.subject.classification | 159.9.072.52 | ua |
dc.title | Сутність та особливості саморегуляції особистості: психолого-педагогічний аспект | ua |
dc.type | Article | ua |