Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика самовдосконалення студентів інститутів мистецтв у процесі фахового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сунь Лінян
dc.date.accessioned 2018-03-23T11:15:13Z
dc.date.available 2018-03-23T11:15:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сунь Лінян Методика самовдосконалення студентів інститутів мистецтв у процесі фахового навчання / Сунь Лінян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 94-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18465
dc.description.abstract Стаття розкриває методичні основи самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання. Розкриті характерні особливості підготовки студентів до співацької діяльності. Виокремлені суб'єктивні та об'єктивні фактори вокального мистецтва, розглянута їх взаємодія. ua
dc.description.abstract The artic lereveals the self-methodical bases of future music teachers in the process of professional training. The central figure in this system appears highly qualified teacher of the new generation, which has a high level of culture ander udition. Disclosed characteristics prepare students for singers activity. Сreativity singers joined in two concepts - a singerand a manwith a decorated socio-cultural environment and skills, creative thinking and a sense of beauty. This creates a kind of symbiosis interpretative features of every executable work, the specific interpretation of music every creative person.Singling out the subjective and objective factors vocal art, considered their interaction.The objective factors are poetic and musical material. This material is within his artistic identity, the singer makes a significant emotional and experiencing the fact of his own biography – and this is a subjective factor. In preparing future teachers of music for the singers need to educate him and skills of interpretation of musical composition, imagecreation, emotionalstate. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject самовдосконалення ua
dc.subject вокальне мистецтво ua
dc.subject взаємодія ua
dc.subject суб'єктивні й об'єктивні фактори ua
dc.subject студенти інститутів мистецтв ua
dc.subject self-improvement ua
dc.subject vocal ua
dc.subject interaction ua
dc.subject subjective and objective factors ua
dc.subject students of the Institute of Arts ua
dc.subject.classification 378.637:016 ua
dc.title Методика самовдосконалення студентів інститутів мистецтв у процесі фахового навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу