У статті розглянуті основні педагогічні умови інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики, які окреслюють актуалізацію життєтворчої
мотивації студентів у потязі до самостійного наукового пізнання; досягнення діалогових засад у процесі творчої взаємодії в інструментальному класі; інтеграцію різновидів
діяльності студентів, спрямовану на досягнення високого результату; стимуляцію інноваційного навчання інтерактивними засобами; використання в педагогічній практиці форм, методів і засобів мистецьких інновацій; спонукання майбутніх учителів музики до творчого самовираження в інноваційній інструментально-виконавській діяльності.
The article describes the main pedagogical conditions instrumental performance training future music teachers that out line the actualization of life-giving motivation to train students for independent scientific knowledge; achieve dialogue principles in the process of creative interaction tool in the classroom; varieties integration of students aiming toachieve the goal; stimulation of innovative interactive teaching methods; use in teaching practice forms, methods and means of artistic innovation; encouraging future music teachers to innovative creative expression in performing instrumental activities.