ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Плахіна, Т. С. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-02T13:19:27Z | |
dc.date.available | 2018-03-02T13:19:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Плахіна, Т. С. Порівняння процесу соціалізації та адаптації звичайної дитини та дитини з інвалідністю : філософсько-антропологічний аспект / Т. С. Плахіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36(49). - С. 164-173. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18220 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблематика порівняння процесів соціалізації та адаптації звичайної дитини та дитини з інвалідністю. Визначено основні особливості соціалізації та адаптації дітей з інвалідністю в Україні. Автором доведено, що від виховання дитини залежить її майбутнє, а особливо це стосується дітей із інвалідністю. Доведено також, що звичайні діти які зростають у посиленій опіці, доволі важко адаптуються до сучасного суспільства та у середовищі, особливо серед своїх однолітків у дитинстві, не говорячи про дітей із інвалідністю. Автор вказує на те, що процес соціалізації та адаптації дітей з інвалідністю в порівнянні з звичайними дітьми є ускладнений саме характером інвалідності, що і повинно впливати на вироблення методик успішної соціальної адаптації з врахуванням особливостей інвалідності. Спираючись на аналіз сучасного стану процесу соціалізації дітей з інвалідністю в Україні, автором були визначені умови забезпечення ефективності адаптації та соціалізації дітей з інвалідністю в умовах сучасного суспільства та міжособистісної взаємодії звичайних дітей та дітей з інвалідністю. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблематика сравнения процессов социализации и адаптации обычного ребенка и ребенка с инвалидностью. Определены основные особенности социализации и адаптации детей с инвалидностью в Украине. Автором доказано, что от воспитания ребенка зависит его будущее, а особенно это касается детей с инвалидностью. Доказано также, что обычные дети, которые растут в усиленной опеке, довольно трудно адаптируются к современному обществу и в среде, особенно среди своих сверстников в детстве, не говоря о детях с инвалидностью. Автор указывает на то, что процесс социализации и адаптации детей с инвалидностью по сравнению с обычными детьми является осложненный именно характером инвалидности, и должен влиять на выработку методик успешной социальной адаптации с учетом особенностей инвалидности. Опираясь на анализ современного состояния процесса социализации детей с инвалидностью Украины, автором были определены условия обеспечения эффективности адаптации и социализации детей с инвалидностью в условиях современного общества и межличностного взаимодействия обычных детей и детей с инвалидностью. | ua |
dc.description.abstract | In the article the problems of comparing the processes of socialization and adaptation of normal child and a child with a disability. Аuthor defined the basic features of socialization and adaptation of children with disabilities in Ukraine. Author proved that raising a child depends on its future, and especially for children with disabilities. It is also proved that ordinary children who grow up in enhanced care, quite difficult to adapt to modern society and in the environment, especially among their peers in childhood, not to mention children with disabilities. The author points out that the process of socialization and adaptation of children with disabilities compared to conventional children is complicated by the nature of disability is that it should affect the production techniques of successful social adaptation to the specific disability. Based on the analysis of the current state of the socialization process of children with disabilities Ukraine, the author has the conditions to ensure the effectiveness of adaptation and socialization of children with disabilities in today's society and interpersonal interaction normal children and children with disabilities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | дитина з інвалідністю | ua |
dc.subject | дитина з обмеженими можливостями | ua |
dc.subject | адаптація | ua |
dc.subject | соціалізація | ua |
dc.subject | ребенок с инвалидностью | ua |
dc.subject | ребенок с ограниченными возможностями | ua |
dc.subject | адаптация | ua |
dc.subject | социализация | ua |
dc.subject | disabled child | ua |
dc.subject | child with disabilities | ua |
dc.subject | adaptation | ua |
dc.subject | socialization | ua |
dc.subject.classification | 159.9 | ua |
dc.title | Порівняння процесу соціалізації та адаптації звичайної дитини та дитини з інвалідністю: філософсько-антропологічний аспект | ua |
dc.type | Article | ua |