Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

"Смерть Блока" як основа декадентського мортального кінокоду та деякі інші зрізи танатології кіно

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кирилова, О. О.
dc.date.accessioned 2018-03-01T10:34:05Z
dc.date.available 2018-03-01T10:34:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кирилова, О. О. "Смерть Блока" як основа декадентського мортального кінокоду та деякі інші зрізи танатології кіно / О. О. Кирилова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 37(50). - С. 45-54. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18164
dc.description.abstract Стаття присвячена деталізованому культурологічному аналізу конструкту "декадентського мортального кінокоду" на матеріалі фільмів зарубіжних кінорежисерів Дж. Джармуша, О. Тепцова, А. Ґермана, К. Лопушанського, Т. Хупера, Т. ван Авермаета, О. Паркера та ін. У статті розкрито культурологічні концепти "смерті Олександра Блока", "ефекту Доріана Грея", "інверсивної хронофігури смерті" як формотворчі для "декадентського мортального кінокоду" та підпорядковані єдиному структурному принципові "зміщення" всередині синематичного коду й універсального символу. ua
dc.description.abstract Статья посвящена детализированному культурологическому анализу конструкта "декадентского мортального кинокода" на материале фильмов зарубежных кинорежиссеров Дж. Джармуша, О. Тепцова, А. Германа, К. Лопушанского, Т. Хупера, Т. ван Авермаэта, О. Паркера и др. В статье раскрыты культурологические концепты "смерти Александра Блока", "эффекта Дориана Грея", "инверсивной хронофигуры смерти" как формотворческие для "декадентского мортального кинокода" и подчинены единому структурному принципу "смещения" внутри синематического кода и универсального символа. ua
dc.description.abstract The point of the article is the detailed cultural research of the "decadent cinematic code" based on a number of works produced by foreign film directors: J. Jarmush, O. Teptsov, A. German, K. Lopushansky, T. Hooper, T. Van Avermaet, O. Parker et al. The key cultural concepts: "Alexander Blok`s death", "The Picture of Dorian Gray Effect", "inversive chronological figure of death" are described in the article as formative for the "decadent cinematic code" and subordinated to the common principle of displacement inside the cinematic codes and universal symbols. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мортальний кінокод ua
dc.subject структура символу ua
dc.subject принцип зміщення ua
dc.subject розщеплення ua
dc.subject кінотаф ua
dc.subject хронотоп ua
dc.subject декаданс ua
dc.subject мортальный кинокод ua
dc.subject структура символа ua
dc.subject принцип смещения ua
dc.subject расщепление ua
dc.subject кинотаф ua
dc.subject mortal cinematic code ua
dc.subject symbolic structure ua
dc.subject principle of displacement ua
dc.subject split ua
dc.subject cinetaph ua
dc.subject chronotope ua
dc.subject decadence ua
dc.subject.classification 791.2 ua
dc.title "Смерть Блока" як основа декадентського мортального кінокоду та деякі інші зрізи танатології кіно ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics