ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Супрун, Микола Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T13:58:01Z | |
dc.date.available | 2018-02-27T13:58:01Z | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.citation | Супрун, М. О. Педагогічні умови діяльності учнівського самоврядування у допоміжній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 - спеціальна педагогіка / Микола Олексійович Супрун ; [наук. кер. Бондар Віталій Іванович] ; Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. ‒ Київ, 1994. ‒ 23 c. ‒ укp. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18098 | |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 - спеціальна педагогіка, Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Київ, 1994 р. Захищається 15 наукових робіт, в яких здійснено аналіз педагогіки, психології та шкільної практики також результати експериментального дослідження. Встановлено. що діяльність розумово відсталих школярів в органах учнівського самоврядування залежить від правильного корекційно-педагогічного керівництва і виступає істотним механізмом виховання соціальної зрілості. Здійснено впровадження запропонованих педагогічних умов в практику допоміжних шкіл, наводяться дані про ефективність їх застосування. | ua |
dc.description.abstract | Dissertation (manuscript) for the searching of the scientific degree of the candidate of pedagogical sciences.'Speciality 13.00.03 - special pedagogics. Ukrainian State Pedagogical University named by M. Dragomanov, Kuiv, 1994 15 scientific works are defendiny, which contain the theoretical grounds of the pupil self-management activity at the auxiliary school and also the results of the experimental investigations. It is proved that mentally retarded pupils activity in selfmanagement bodies depends on proper correctional and pedagogical guidance. It is the essential educational mechanism of such abnormal, pupils socialgronth. The inculcation of the proposed pedagogical conditions is carried out into the practice of the auxiliary schools activity. Also the facts of their efficacy in the process of organisation of the pupil self-management are cited. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | учнівське самоврядування | ua |
dc.subject | школярі з інтелектуальними порушеннями | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | діяльність | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | student self-management | ua |
dc.subject | schoolchildren with intellectual disabilities | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.title | Педагогічні умови діяльності учнівського самоврядування у допоміжній школі | ua |
dc.type | Other | ua |