Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ішутіна, О. Є.
dc.date.accessioned 2018-02-14T08:47:47Z
dc.date.available 2018-02-14T08:47:47Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Ішутіна, О. Є. Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 62-67. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність вимірювання соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога в межах лінгвометодичного моніторингу, визначено його теоретико-методичні засади та проаналізовано переважні методи реалізації. ua
dc.description.abstract In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методи моніторингу ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject соціокультурна компетентність учителя-філолога ua
dc.subject структура соціокультурної компетентності ua
dc.subject лінгвометодичний моніторинг ua
dc.subject критерії моніторингу ua
dc.subject monitoring criteria ua
dc.subject methods of monitoring ua
dc.subject competence ua
dc.subject socio-cultural competence of the native language teacher ua
dc.subject structure of socio-cultural competence ua
dc.subject linguomethodological monitoring ua
dc.subject.classification 37.035.467 ua
dc.subject.classification 811.161.2 ua
dc.title Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics