Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Аветисян, Л. А.
dc.date.accessioned 2018-02-13T10:47:59Z
dc.date.available 2018-02-13T10:47:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Аветисян, Л. А. Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ / Л. А. Аветисян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 3-7. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17974
dc.description.abstract На перших етапах запровадження компетентнісного підходу в процес розробки освітніх програм в Росії виникли невідповідності між заявленим бажаним результатом і механізмами його досягнення. Запропонована стаття покликана виявити основні точки розриву між принципами, передбаченими компетентнісним підходом, та обмеженнями федеральних державних стандартів (ФДОС) РФ. ua
dc.description.abstract From the early stages of implementation of competence-based approach in the process of educational programs development in Russia there were a lot of discrepancies between the declared outcomes and mechanisms to achieve it. This article aims to identify the main gap between the principles of the competence-based approach and the limitations of the federal state educational standards (FSES) of the Russian Federation. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject ФДОС ua
dc.subject освітні програми ua
dc.subject competent-based approach ua
dc.subject FSES ua
dc.subject educational programs ua
dc.subject.classification 378(470) ua
dc.title Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics