У статті розкриваються основні підходи до реалізації принципу технологічності, вимоги та рекомендації до побудови та впровадження навчальних курсів професійної підготовки вчителя початкової школи з урахуванням їх інваріантної і варіативної складових. Дослідження результативності основних ідей статті розглянуто на прикладі вивчення студентами дидактики як навчальної дисципліни. Висновки про проведене дослідження покладені в основу рекомендацій, дотримання яких допоможе викладачам окремих методик початкового навчання здійснити інтеграцію психолого-педагогічних і методичних знань і умінь студентів.
В статье раскрываются основные подходы к реализации принципа технологичности, требования и рекомендации к построению и внедрению учебных курсов профессиональной подготовки учителя начальной школы с учетом их инвариантной и вариативной составляющих. Исследование результативности основных идей статьи рассмотрено на примере изучения студентами дидактики как учебной дисциплины. Выводы о проведенном исследовании положены в основу рекомендаций, следование которым поможет преподавателям отдельных методик начального обучения осуществить интеграцию психолого-педагогических и методических знаний и умений студентов.