У статті здійснено аналіз наукових підходів до визначення поняття "готовність вихователя до педагогічної діяльності"; з’ясовано його інтегровану сутність, що дозволило обґрунтувати та сформулювати дефініцію "готовність майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей". Охарактеризовано компоненти готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей (мотиваційно-ціннісний, мовленнєвий, творчий, методичний), на основі яких визначено критерії й показники.
В статье осуществлен анализ научных подходов к определению понятия "готовность воспитателя к педагогической деятельности"; определена его интегрированная сущность, которая выступила теоретическим базисом для формулирования дефиниции "готовность будущего воспитателя к организации художественно-речевой деятельности детей". Охарактеризованы компоненты готовности будущего воспитателя к организации художественно-речевой деятельности детей (мотивационно-ценностный, речевой, творческий, методический), что позволило обосновать критерии и показатели.
The article analyzes the scientific approaches to the definition of "readiness nursery teacher to educational activities"; this concept shows a lot of ways and on this basis suggested author’s definition of the concept "readiness future nursery teacher to art and speech activity of preschoolers". Detected components of readiness future nursery teacher to art and speech activity of preschoolers (motivational value, speech, creative, methodological) and justified their criteria and indicators.