ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Назаренко, І. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-02-06T10:12:25Z | |
dc.date.available | 2018-02-06T10:12:25Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Назаренко, І. М. Педагогічне керівництво музичним сприйманням в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін / І. М. Назаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 18(23). - С. 192-197. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17833 | |
dc.description.abstract | В статье изложены оптимальные пути педагогического руководства музыкальным восприятием студентов, определены обязательные уровни анализа и интерпретации музыкального произведения: культурно-стилевой, структурно-речевой, идейно-художественный, образно-тематический, педагогический. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the optimal ways of pedagogical guidance to form the students’ musical perception, the mandatory levels of analysis and interpretation for a musical work are defined: the cultural and stylistic, structural and verbal, ideological, artistic, imaginative and thematic, pedagogical. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | музыкальное восприятие | ua |
dc.subject | исполнительская интерпретация | ua |
dc.subject | понимание музыкального произведения | ua |
dc.subject | творческая активность | ua |
dc.subject | musical perception | ua |
dc.subject | performing an interpretation and understanding of music | ua |
dc.subject | creative activity | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Педагогічне керівництво музичним сприйманням в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін | ua |
dc.type | Article | ua |