Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Студінська, Галина Яківна
dc.date.accessioned 2018-02-05T07:39:39Z
dc.date.available 2018-02-05T07:39:39Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Студінська, Г. Я. Умови капіталізації бренду / Г. Я. Студінська // Науковий часопис Національного педагогічного універитету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 27. - С. 110-118. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17797
dc.description.abstract Капітал бренду є потенціалом бренду, його силою, здатністю генерувати доходи, це цінність компанії для споживачів, інвесторів, власників. Для перетворення бренду в капітал необхідно, щоб бренд був юридично формалізований, включений у ринковий обіг як елемент виробництва, а його цінність була сприйнята споживачами. Капіталізація брендів у масштабі держави збільшує реальний капітал країни ua
dc.description.abstract Capital brand is the potential of the brand, its strength, its ability to generate income is the value of consumers, investors and owners. To convert brand equity requires that the brand was legally formalized included in market circulation as part of the production, and his value was perceived by consumers. Capitalization brands in the whole state increases the real capital of the country ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject бренд ua
dc.subject капітал бренду ua
dc.subject капіталізація бренду ua
dc.subject brand ua
dc.subject brand equity ua
dc.subject brand capitalization ua
dc.subject.classification 339.138 ua
dc.subject.classification 336 ua
dc.title Умови капіталізації бренду ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу