Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблеми і перспективи шкільної освіти : філософський аспект

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пономаренко, В. В.
dc.date.accessioned 2018-02-05T07:32:22Z
dc.date.available 2018-02-05T07:32:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Пономаренко, В. В. Проблеми і перспективи шкільної освіти : філософський аспект / В. В. Пономаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 38(51). - С. 295-301. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17795
dc.description.abstract В контексті сучасних проблем шкільного освітнього процесу, досліджуються західні філософсько-педагогічні концепції щодо розвитку і зміни шкільної освіти. Особлива увага звертається на праці відомих соціальних філософів Жака Рансьєра, Івана Ілліча та Пауло Фрейре. Аналізується як критичне їх відношення до сучасного стану справ в сфері освіти, так і критично досліджується сама їх критика в контексті як теоретичного так і практичного вітчизняного досвіду. ua
dc.description.abstract В контексте современных проблем школьного образовательного процесса, исследуются западные философско-педагогические концепции по развитию и изменению школьного образования. Особое внимание обращается на труды известных социальных философов Жака Рансьер, Ивана Иллича и Пауло Фрейре. Анализируется как критическое их отношение к современному состоянию дел в сфере образования, так и критически исследуется сама их критика в контексте как теоретического, так и практического отечественного опыта. ua
dc.description.abstract In the context of the current problems of the school educational process, Western philosophical and pedagogical concepts on the development and change of school education are explored. Particular attention is drawn to the works of well-known social philosophers Jacques Rancière, Ivan Illich and Paulo Freire. It analyzes both their critical attitude to the current state of affairs in the sphere of education and critically examines their criticism in the context of both theoretical and practical domestic experience. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогіка ua
dc.subject школа ua
dc.subject "вчитель-незнайка" ua
dc.subject педагогіка пригноблених ua
dc.subject Рансьєр ua
dc.subject Ілліч ua
dc.subject Фрейре ua
dc.subject Босенко ua
dc.subject Ільєнков ua
dc.subject педагогика ua
dc.subject "учитель-незнайка" ua
dc.subject педагогика угнетенных ua
dc.subject Рансьер ua
dc.subject Иллич ua
dc.subject Фрейре ua
dc.subject Босенко ua
dc.subject Ильенков ua
dc.subject pedagogy ua
dc.subject school ua
dc.subject "ignorant teacher" ua
dc.subject pedagogy of the oppressed ua
dc.subject Rancier ua
dc.subject Illich ua
dc.subject Freire ua
dc.subject Bosenko ua
dc.subject Ilyenkov ua
dc.subject.classification 123.1 ua
dc.subject.classification 37.011 ua
dc.title Проблеми і перспективи шкільної освіти : філософський аспект ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics