Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Демократизація освіти як свобода вибору моделі освітнього процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Силадій, І. М.
dc.date.accessioned 2018-02-02T09:59:55Z
dc.date.available 2018-02-02T09:59:55Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Силадій, І. М. Демократизація освіти як свобода вибору моделі освітнього процесу / І. М. Силадій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 38(51). - С. 235-241. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17778
dc.description.abstract Демократизація системи освіти відкриває низку можливостей для розкриття творчих здібностей не тільки педагога, але й учня, сприяє пошуку нестандартних підходів у навчально-виховному процесі. Рутинному, шаблонному педагогу демократизація не під силу. І тільки майстер своєї справи здатний до вияву креативності, свободи, творчості. Під цим оглядом демократизацію варто розглядати як свободу вибору педагогом моделі освітнього процесу. Такий вибір передбачає лібералізацію всієї системи педагогічної діяльності, панування в навчальному закладі атмосфери творчості, співробітництва, новаторства, конструктивного діалогу всіх учасників навчально-виховного процесу. Водночас у демократичному суспільстві вибір педагогом освітньої моделі має враховувати особливості, пріоритети, нахили учнів. Реалізація такого підходу повинна розгортатися в контексті розробки конкретних методик навчання та виховання. ua
dc.description.abstract Демократизация системы образования открывает ряд возможностей для раскрытия творческих способностей не только педагога, но и ученика, способствует поиску нестандартных подходов в учебно-воспитательном процессе. Рутинному, шаблонному педагогу демократизация не под силу. И только мастер своего дела способен к проявлению креативности, свободы, творчества. В этом смысле демократизацию следует рассматривать как свободу выбора педагогом модели образовательного процесса. Такой выбор предполагает либерализацию всей системы педагогической деятельности, господства в учебном заведении атмосферы творчества, сотрудничества, новаторства, конструктивного диалога всех участников учебно-воспитательного процесса. В то же время в демократическом обществе выбор педагогом образовательной модели должен учитывать особенности, приоритеты, наклонности учащихся. Реализация такого подхода должна разворачиваться в контексте разработки конкретных методик обучения и воспитания. ua
dc.description.abstract Democratization of the education system opens up a number of opportunities for revealing creative abilities of not only the teacher but also the student, promotes the search for non-standard approaches in the educational process. The routine, patterned teacher of democratization is not in vain. And only the master of his work is capable of revealing creativity, freedom, creativity. Under this review, democratization should be seen as the freedom to choose a model of educational process as a teacher. Such a choice involves the liberalization of the whole system of pedagogical activity, the domination of the atmosphere of creativity, cooperation, innovation, constructive dialogue of all participants in the educational process in an educational institution. At the same time, in a democratic society, the choice of the educator of an educational model must take into account the particularities, priorities, and inclinations of the students. The implementation of this approach should be developed in the context of the development of specific teaching and learning methods. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject людина ua
dc.subject культура ua
dc.subject освіта ua
dc.subject демократія ua
dc.subject демократизація освіти ua
dc.subject модель освіти ua
dc.subject вибір моделі освіти ua
dc.subject свобода вибору моделі освіти ua
dc.subject человек ua
dc.subject образование ua
dc.subject демократия ua
dc.subject демократизация образования ua
dc.subject модель образования ua
dc.subject выбор модели образования ua
dc.subject свобода выбора модели образования ua
dc.subject people ua
dc.subject culture ua
dc.subject education ua
dc.subject democracy ua
dc.subject democratization of education ua
dc.subject model of education ua
dc.subject choice of model of education ua
dc.subject freedom to choose a model of education ua
dc.subject.classification 37.014.53 ua
dc.title Демократизація освіти як свобода вибору моделі освітнього процесу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу