Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості комплексу маркетингу суб'єктів туристичного підприємництва в сільській місцевості

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Страшинська, Лариса Володимирівна
dc.contributor.author Євтюкова, Ірина Олегівна
dc.date.accessioned 2018-01-31T10:16:52Z
dc.date.available 2018-01-31T10:16:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Страшинська, Л. В. Особливості комплексу маркетингу суб'єктів туристичного підприємництва в сільській місцевості / Л. В. Страшинська, І. О. Євтюкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 27. - С. 91-97. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17742
dc.description.abstract В статті проведене дослідження існуючих підходів з формування комплексу маркетингу суб’єктів підприємництва в сільській місцевості, запропонована авторська позиція в оцінці конкурентоспроможності елементів комплексу маркетингу. Викладені результати проведених досліджень конкурентоспроможності одного з елементів комплексу маркетингу (цін) у різних областях України ua
dc.description.abstract In this paper a study of existing campaigns in the formation of the marketing mix of businesses in rural areas, proposed the author’s position in the assessment of the competitiveness of the elements of the marketing mix. The results of the research competitiveness of one of the elements of the marketing mix (price) in various regions of Ukraine ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject сільський туризм ua
dc.subject суб’єкт підприємництва ua
dc.subject комплекс маркетингу ua
dc.subject агротуристичний продукт ua
dc.subject агрооселя ua
dc.subject радар конкурентоспроможності ua
dc.subject rural tourism ua
dc.subject business entity ua
dc.subject the marketing mix ua
dc.subject agro-tourist product agrozhile ua
dc.subject radar competitive prices ua
dc.subject.classification 911.3 ua
dc.title Особливості комплексу маркетингу суб'єктів туристичного підприємництва в сільській місцевості ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics