Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бех, Володимир Павлович
dc.date.accessioned 2018-01-31T08:18:03Z
dc.date.available 2018-01-31T08:18:03Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бех, В. П. Матриця ринкових відносин : від ідеї до теорії і практики / В. П. Бех // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 27. - С. 48-60. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17728
dc.description.abstract У статті проаналізовано сукупність суспільних відносин, що утворюють сучасний ринок. На основі введення у систему двох координатних векторів: а) стану особистості, що перебуває у репродуктивному, адаптивному і креативному станах, б) стану суспільства, що перебуває у стані стагнації, розвивається за лінійними законами, або непередбачувано, створюється координатна сітка з 9 таксонів. Кожному сегментові ринку притаманний “свій клімат” і “свої вимоги” до поведінки фірми. Раціонально обґрунтований рух матричним полем дозволяє фірмам забезпечити виграш у конкурентній боротьбі і виживання ua
dc.description.abstract The article analyzes the combination of social relations, forming modern market. The introduction of two coordinate vectors: a) state of the personality, being in the reproductive, adaptive and creative states and b) state of society, being in the state of stagnation or developing randomly or according to linear laws, serves the basis for the formation of the coordinate grid with nine taxons. Each market segment has its own “climate” and “requirements” for firm behaviour. Rationally proved movement across matrix field helps the firms win the competition and survive ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ринок ua
dc.subject особистість ua
dc.subject суспільство ua
dc.subject фірма ua
dc.subject соціальний організм фірми ua
dc.subject таксон ua
dc.subject ринкові відносини ua
dc.subject ідеологія ua
dc.subject цінності ua
dc.subject market ua
dc.subject personality ua
dc.subject society ua
dc.subject firm ua
dc.subject social organism of firm ua
dc.subject taxon ua
dc.subject market relations ua
dc.subject ideology ua
dc.subject values ua
dc.subject.classification 339.9.012 ua
dc.title Матриця ринкових відносин : від ідеї до теорії і практики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу