Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування психологічної готовності вчителя до регуляції взаємин між старшокласниками

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прядко, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2012-11-17T00:19:10Z
dc.date.available 2012-11-17T00:19:10Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Прядко, Наталія Олександрівна. Формування психологічної готовності вчителя до регуляції взаємин між старшокласниками : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. О. Прядко ; наук. кер. Л. М. Зінченко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1769
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі психологічної готовності вчителів до регулювання та творення позитивних взаємовідносин між старшокласниками. У роботі розкрито зміст психологічної готовності, що розуміється як стійке системне психологічне утворення, що включає взаємопов′язані компоненти: когнітивний, емоційний, мотиваційний та поведінковий. Визначено рівні психологічної готовності вчителів впливати на стосунки між старшокласниками (низький, достатній та високий). Обгрунтовано та виділено критерії оцінки рівнів психологічної готовності вчителя до регуляції стосунків між учнями: комунікативні та організаторські уміння, демократичні установки на спілкуваня з учнями, афіліація, емпатійні тенденції, інтернальність, креативність. Розроблено та апробовано програму формування психологічної готовності вчителя до регуляції взаємин між учнями, що базується на змінах в особистісній сфері вчителя та набутті комунікативної компетентності. Підтверджено практичну доцільність застосування розробленої системи роботи з підвищення рівня психологічної готовності вчителів регулювати учнівські взаємини, яка може бути використана в процесі підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is dedicated to research of a problem of formation of psychological readiness of the teacher to render influence and to creative the relations between senior pupils. The researcher discovered maintenance of psychological readiness as firm system psychological formation with cognitive, emotional, motive and behaviour components. Also, the researcher determined levels of psychological readiness of teacher to regulate the relation among pupils. The problem is considered through the system of teacher’s peculiarites. The structure of psychological readiness of the teacher to regulate the relations among pupils is determined, empirical parameters, criteria of an estimation and levels formations the given phenomenon are determined. The content of this instruction is made more precise. The structure was determined, algoritm of the diagnostic was worked out and levels of psychological readiness of the teacher to influence on the relations between youth were determined. The complex of techniques for diagnostics of a level formations psychological readiness of the teacher to regulate the relations among pupils is created. The system of correction’s measures for increasing of the level psychological readiness of the teacher towards the effective influence on the relations between youth was worked out. The advantage of this system is confirmed practically. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічне спілкування ru_RU
dc.subject взаємовідносини ru_RU
dc.subject психологічна готовність ru_RU
dc.subject психологічна готовність до професійної діяльності ru_RU
dc.subject емпатійність ru_RU
dc.subject афіліація ru_RU
dc.subject інтернальність ru_RU
dc.subject креативність ru_RU
dc.subject pedagogical communication ru_RU
dc.subject relations ru_RU
dc.subject psychological readiness ru_RU
dc.subject psychological readiness to professional activity ru_RU
dc.subject empation ru_RU
dc.subject afiliation ru_RU
dc.subject internalness ru_RU
dc.subject creative work ru_RU
dc.subject.classification 37.015.3-053.5:159.954 ru_RU
dc.title Формування психологічної готовності вчителя до регуляції взаємин між старшокласниками ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу