ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-01-22T12:54:38Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T12:54:38Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 5-9. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17571 | |
dc.description.abstract | «Неформальна освіта» аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як «освіта дорослих», «освіта впродовж життя». Її характерною особливістю є високий рівень свободи, якою кожен має розпоряджатись вільно. Автор стверджує, що відповідальність за власну освіту та культурний розвиток особистість цілком і повністю бере на себе. Останнє не означає, що держава і суспільство мають пустити цей процес «на самоплив». Навпаки, враховуючи сучасні реалії, державна освітня політика має бути виваженою і цілеспрямованою і в цьому сегменті інтелектуального розвитку. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна преса | ua |
dc.subject | людина | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | неперервність освіти | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | практика | ua |
dc.title | Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку | ua |
dc.type | Article | ua |