Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2018-01-22T12:54:38Z
dc.date.available 2018-01-22T12:54:38Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Андрущенко, В. Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 5-9. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17571
dc.description.abstract «Неформальна освіта» аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як «освіта дорослих», «освіта впродовж життя». Її характерною особливістю є високий рівень свободи, якою кожен має розпоряджатись вільно. Автор стверджує, що відповідальність за власну освіту та культурний розвиток особистість цілком і повністю бере на себе. Останнє не означає, що держава і суспільство мають пустити цей процес «на самоплив». Навпаки, враховуючи сучасні реалії, державна освітня політика має бути виваженою і цілеспрямованою і в цьому сегменті інтелектуального розвитку. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Педагогічна преса ua
dc.subject людина ua
dc.subject освіта ua
dc.subject культура ua
dc.subject неперервність освіти ua
dc.subject виховання ua
dc.subject практика ua
dc.title Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу