ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Николаенко, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-16T12:29:38Z | |
dc.date.available | 2018-01-16T12:29:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Николаенко, В. В. Индивидуально-дифференцирцированный подход к тренировочному процессу на этапах многолетней подготовки футболистов / В. В. Николаенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури ( фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 5(48). - С. 95-104. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17478 | |
dc.description.abstract | Практика свидетельствует о том, что в деятельности тренеров детско-юношеских футбольных команд превалирует групповая форма обучения, основанная на календарно-среднегрупповой оценке, а не учете индивидуальных закономерностей развития юных талантов. Ориентация на "усредненного" занимающегося при дозировании объема и интенсивности тренировочных нагрузок неизбежно снижает эффективность учебно-тренировочного процесса, приводит к возникновению факторов риска для здоровья ребенка. Цель исследования - обоснование подходов к реализации основных положений теории спортивной индивидуализации в практике рационального построения многолетней подготовки футболистов. Анализ литературы позволил определить наиболее значимые индивидуально-типологические особенности детского организма, учет которых позволит осуществить индивидуально-дифференцированный подход в процессе многолетней подготовки футболистов. Определена необходимость внесения изменений в практику управления спортивной деятельности юных футболистов, а именно перехода от унифицированного подхода к индивидуально-дифференциальной системе построения тренировки. Полученные результаты исследований будут положены в основу разработки учебной программы и методического руководства для тренеров спортивных школ, клубов и академий по футболу. | ua |
dc.description.abstract | Практика свідчить про те, що в діяльності тренерів дитячо-юнацьких футбольних команд превалює групова форма навчання, яка грунтується на календарно-середньогруповій оцінці, а не на врахуванні індивідуальних закономірностей розвитку юних талантів. Орієнтація на "усередненого" спортсмена при дозуванні обсягу та інтенсивності тренувальних навантажень неминуче знижує ефективність навчально-тренувального процесу, призводить до виникнення факторів ризику для здоров'я дитини. Мета дослідження - обгрунтування підходів до реалізації основних положень теорії спортивної індивідуалізації в практиці раціональної побудови багаторічної підготовки футболістів. Аналіз літератури дозволив визначити найбільш значущі індивідуально-типологічні особливості дитячого організму, врахування яких дозволить здійснити індивідуально-диференційований підхід у процесі багаторічної підготовки футболістів. Визначено необхідність внесення змін у практику управління спортивною діяльністю юних футболістів, а саме переходу від уніфікованого підходу до індивідуально-диференційованої системи побудови тренування. Отримані результати досліджень будуть покладені в основу розробки навчальної програми та методичного керівництва для тренерів спортивних шкіл, клубів та академій з футболу. | ua |
dc.description.abstract | Practice testifies that the group form of educating, based on calendar-middling group estimation, predominates in activity of trainers of child-youth football commands, but not on the account of individual conformities to law of development of young talents. Orientation on "middle" occupying at a dosage volume and intensity of the training loading inevitably reduces efficiency of training process, results in the origin of risk factors for the health of child. A research aim is a ground of going near realization of substantive provisions of theory of sport individualization in practice of rational construction of long-term preparation of footballers. The analysis of literature allowed defining the most meaningful individually-typology features of child's organism, the account of that will allow carrying out individual - differential approach in the process of long-term preparation of footballers. The necessity of making alteration is certain for practice of management by sport activity of young footballers, namely transition from the compatible going near the individual - differential system of construction of training. The got results of researches will be fixed in basis of development of on-line tutorial and methodical guidance for the trainers of sport schools, clubs and academies on football. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | многолетняя подготовка | ua |
dc.subject | юные футболисты | ua |
dc.subject | индивидуализация | ua |
dc.subject | дифференциация | ua |
dc.subject | возрастные особенности | ua |
dc.subject | багаторічна підготовка юних футболістів | ua |
dc.subject | індивідуалізація | ua |
dc.subject | дифференціація | ua |
dc.subject | вікові особливості | ua |
dc.subject | long-term preparation | ua |
dc.subject | young footballers | ua |
dc.subject | individualization | ua |
dc.subject | differentiation | ua |
dc.subject | age-related features | ua |
dc.subject.classification | 796.332 | ua |
dc.title | Индивидуально-дифференцирцированный подход к тренировочному процессу на этапах многолетней подготовки футболистов | ua |
dc.type | Article | ua |