Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Индивидуально-дифференцирцированный подход к тренировочному процессу на этапах многолетней подготовки футболистов

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Николаенко, В. В.
dc.date.accessioned 2018-01-16T12:29:38Z
dc.date.available 2018-01-16T12:29:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Николаенко, В. В. Индивидуально-дифференцирцированный подход к тренировочному процессу на этапах многолетней подготовки футболистов / В. В. Николаенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури ( фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 5(48). - С. 95-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17478
dc.description.abstract Практика свидетельствует о том, что в деятельности тренеров детско-юношеских футбольных команд превалирует групповая форма обучения, основанная на календарно-среднегрупповой оценке, а не учете индивидуальных закономерностей развития юных талантов. Ориентация на "усредненного" занимающегося при дозировании объема и интенсивности тренировочных нагрузок неизбежно снижает эффективность учебно-тренировочного процесса, приводит к возникновению факторов риска для здоровья ребенка. Цель исследования - обоснование подходов к реализации основных положений теории спортивной индивидуализации в практике рационального построения многолетней подготовки футболистов. Анализ литературы позволил определить наиболее значимые индивидуально-типологические особенности детского организма, учет которых позволит осуществить индивидуально-дифференцированный подход в процессе многолетней подготовки футболистов. Определена необходимость внесения изменений в практику управления спортивной деятельности юных футболистов, а именно перехода от унифицированного подхода к индивидуально-дифференциальной системе построения тренировки. Полученные результаты исследований будут положены в основу разработки учебной программы и методического руководства для тренеров спортивных школ, клубов и академий по футболу. ua
dc.description.abstract Практика свідчить про те, що в діяльності тренерів дитячо-юнацьких футбольних команд превалює групова форма навчання, яка грунтується на календарно-середньогруповій оцінці, а не на врахуванні індивідуальних закономірностей розвитку юних талантів. Орієнтація на "усередненого" спортсмена при дозуванні обсягу та інтенсивності тренувальних навантажень неминуче знижує ефективність навчально-тренувального процесу, призводить до виникнення факторів ризику для здоров'я дитини. Мета дослідження - обгрунтування підходів до реалізації основних положень теорії спортивної індивідуалізації в практиці раціональної побудови багаторічної підготовки футболістів. Аналіз літератури дозволив визначити найбільш значущі індивідуально-типологічні особливості дитячого організму, врахування яких дозволить здійснити індивідуально-диференційований підхід у процесі багаторічної підготовки футболістів. Визначено необхідність внесення змін у практику управління спортивною діяльністю юних футболістів, а саме переходу від уніфікованого підходу до індивідуально-диференційованої системи побудови тренування. Отримані результати досліджень будуть покладені в основу розробки навчальної програми та методичного керівництва для тренерів спортивних шкіл, клубів та академій з футболу. ua
dc.description.abstract Practice testifies that the group form of educating, based on calendar-middling group estimation, predominates in activity of trainers of child-youth football commands, but not on the account of individual conformities to law of development of young talents. Orientation on "middle" occupying at a dosage volume and intensity of the training loading inevitably reduces efficiency of training process, results in the origin of risk factors for the health of child. A research aim is a ground of going near realization of substantive provisions of theory of sport individualization in practice of rational construction of long-term preparation of footballers. The analysis of literature allowed defining the most meaningful individually-typology features of child's organism, the account of that will allow carrying out individual - differential approach in the process of long-term preparation of footballers. The necessity of making alteration is certain for practice of management by sport activity of young footballers, namely transition from the compatible going near the individual - differential system of construction of training. The got results of researches will be fixed in basis of development of on-line tutorial and methodical guidance for the trainers of sport schools, clubs and academies on football. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject многолетняя подготовка ua
dc.subject юные футболисты ua
dc.subject индивидуализация ua
dc.subject дифференциация ua
dc.subject возрастные особенности ua
dc.subject багаторічна підготовка юних футболістів ua
dc.subject індивідуалізація ua
dc.subject дифференціація ua
dc.subject вікові особливості ua
dc.subject long-term preparation ua
dc.subject young footballers ua
dc.subject individualization ua
dc.subject differentiation ua
dc.subject age-related features ua
dc.subject.classification 796.332 ua
dc.title Индивидуально-дифференцирцированный подход к тренировочному процессу на этапах многолетней подготовки футболистов ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics