Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості вікової динаміки загальної та спеціальної фізичної підготовленості учнів основної школи в процесі вивчення футболу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марущак, М. О.
dc.date.accessioned 2018-01-16T09:02:33Z
dc.date.available 2018-01-16T09:02:33Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Марущак, М. О. Особливості вікової динаміки загальної та спеціальної фізичної підготовленості учнів основної школи в процесі вивчення футболу / М. О. Марущак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 284-288. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17469
dc.description.abstract У статті обґрунтовано методи та організацію дослідження методики контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9 класів на уроках футболу в загальноосвітній основній школі, названо й описано всі структурні групи факторів, характеристики яких впливають на якість засвоєння учнями програмового матеріалу з футболу, оволодіння спеціальною руховою підготовленістю учнів, основними технічними прийомами гри у футбол, проаналізовано результати кореляційного аналізу в кожній віковій і статевій групі досліджуваних, встановлено зв’язок між досліджуваними ознаками, вирахувано очікувані значення рівня розвитку певної рухової здібності під впливом внесених в аналіз показників, що є важливим для створення нормативного підґрунтя для контролю й корекції навчально-виховного процесу під час навчання футболу учнів середніх класів. ua
dc.description.abstract В статье обоснованы методы и организация исследования методики контроля и оценивания учебных достижений учащихся 5-9 классов на уроках футбола в общеобразовательной основной школе, названо и охарактеризировано все структурные группы факторов, характеристики которых влияют на качество ыусвоения учениками программного материала по футболу, овладение специальной двигательной подготовленностью учеников, основными техническими приёмами игры в футбол, проанализировано результаты кореляционного анализа в каждой возрастной и половой группе исследуемых, установлено связь между исследуемыми признаками, вычислены ожидаемые значения уровня развития определённой двигательной способности под влиянием внесённых в анализ показателей. ua
dc.description.abstract Generally adopted and approbated modern methods of organizing scientific investigations, the usage of which during many years in pedagogy, psychology, and physical education proved their adequateness and showed their informational content, are selected and substantiated in the article according to the given tasks. Besides, modern computerized methods testing anthropological, psychophysical, physical and special efferent qualities and indices of organism’s development are described. Methods and organization of investigating ways of realizing control and evaluating educational achievements of pupils of the 5th-9th forms at the lessons of football in secondary schools are substantiated; all structural groups of factors, the characteristics of which influence successfulness in learning program material by pupils in football, mastering special efferent preparedness, the main technical skills of playing football are named and described. The results of correlational analysis in every age and sex group of the researched are analyzed in the article. Besides, the connection between experimental features is determined, the awaited importance of the level of development of a certain efferent ability under the influence of the listed in the analysis indices are counted up. This all is important for creating some normative base for controlling and correcting the educational process among pupils of middle classes in P.E., developing methods of evaluating pupils’ success in studying at secondary schools, taking into consideration (in every age) parameters depending on health, motivation, age and sex peculiarities of morph functional and psychical development of the organisms of pupils in middle classes during the lessons of football. Connections between physical, anthropometrical, psychophysiological characteristics and pupils’ special efferent indices in every age and group are cleared up, what is necessary for successful learning to play football. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject футбол ua
dc.subject педагогічний контроль ua
dc.subject оцінювання ua
dc.subject навчальні досягнення ua
dc.subject вікова динаміка ua
dc.subject кореляційний аналіз ua
dc.subject фізична рухова підготовленість ua
dc.subject спеціальна рухова підготовленість ua
dc.subject физическая культура ua
dc.subject футбол ua
dc.subject педагогический контроль ua
dc.subject оценивание ua
dc.subject учебные достижение ua
dc.subject возрастная динамика ua
dc.subject кореляционный анализ физическая двигательная подготовка ua
dc.subject специальная двигательная подготовка ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject football ua
dc.subject control ua
dc.subject evaluation ua
dc.subject educational achievements ua
dc.subject age dynamics ua
dc.subject correlational analysis ua
dc.subject physical efferent preparedness ua
dc.subject special efferent preparedness ua
dc.title Особливості вікової динаміки загальної та спеціальної фізичної підготовленості учнів основної школи в процесі вивчення футболу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу