Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Організація соціальної практики дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем на заняттях з трудотерапії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Доценко, О. О.
dc.contributor.author Бараненкова, Д. С.
dc.date.accessioned 2018-01-09T07:49:33Z
dc.date.available 2018-01-09T07:49:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Доценко, О. О. Організація соціальної практики дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем на заняттях з трудотерапії / О. О. Доценко, Д. С. Бараненкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 25. - С. 41-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17295
dc.description.abstract У статті актуалізована проблема організації соціальної практики дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем на заняттях з трудотерапії. Авторами здійснено теоретичний аналіз понять "соціальна практика" та "трудотерапія". Розкрито зміст програми трудотерапії для дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Визначено основні концептуальні положення даної програми, а саме: головну ідею організації занять з трудотерапії, мету та завдання трудотерапії дітей з дитячим церебральним паралічем. Програма трудотерапії для дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем містить чотири змістових блоки: господарсько-побутова праця, самообслуговування, труд у природі та ручна праця. Кожен змістовий блок програми описано відповідно до наступної структури: мета, завдання, зміст трудової діяльності дитини, зміст соціально- педагогічного супроводу фахівця, етапи розвитку трудових умінь та обладнання. При побудові структури змістових блоків занять авторами були враховані наступні принципи: принцип самостійності, принцип послідовності, принцип усвідомленості, принцип практичної демонстрації та принцип поваги до особистості дитини. Представлено короткий опис спеціального тематично зонованого та насиченого розвивальним обладнанням кабінету для організації занять з трудотерапії. ua
dc.description.abstract В статье актуализирована проблема организации социальной практики детей дошкольного возраста с детским церебральным параличом на занятиях по трудотерапии. Авторами осуществлен теоретический анализ понятий "социальная практика" и "трудотерапия". Раскрыто содержание программы трудотерапии для детей дошкольного возраста с детским церебральным параличом. Определены основные концептуальные положения данной программы, а именно: главная идея организации занятий по трудотерапии, цель и задачи трудотерапии детей с детским церебральным параличом. Программа трудотерапии для детей дошкольного возраста с детским церебральным параличом содержит четыре содержательных блока: хозяйственно-бытовой труд, самообслуживание, труд в природе и ручной труд. Каждый содержательный блок программы описан согласно следующей структуре: цель, задачи, содержание трудовой деятельности ребенка, содержание социально-педагогического сопровождения специалиста, этапы развития трудовых умений и оборудование. При построении структуры содержательных блоков занятий авторами были учтены следующие принципы: принцип самостоятельности, принцип последовательности, принцип осознанности, принцип практической демонстрации и принцип уважения к личности ребенка. Представлено краткое описание специального тематически зонированого и насыщенного развивающим оборудованием кабинета для организации занятий по трудотерапии. ua
dc.description.abstract In the article it is updated the problem of social practice organization of preschool-age children infantile cerebral paralysis. The authors conducted a theoretical analysis of the concepts of "social practice" and "work therapy". The content of work therapy program for preschool-age children with cerebral paralysis is revealed. The main conceptual points of the program, namely the main idea of organization of work therapy classes, work therapy goals and objectives for children with cerebral paralysis are defined. The work therapy program for preschool-age children with cerebral paralysis includes four semantic components: household work, self-service, work in nature and manual work. Each meaningful unit of the program is described according to the following structure: goal, objectives and content of work activity of a child, the meaning of socio-pedagogical support of a specialist, stages of labor skills and equipment development. While building a semantic structure of units of authors’ classes were taken into account the following principles: the principle of independence, the principle of sequence, the principle of conscious, the principle of practical demonstration and the principle of respect for the child individual. A brief description of the special thematic zoned and full of developing equipment cabinet to organize classes of work therapy is given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дитячий церебральний параліч (ДЦП) ua
dc.subject трудотерапія ua
dc.subject самообслуговування ua
dc.subject культурно-гігієнічні навички ua
dc.subject соціальна практика ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject детский церебральный паралич ua
dc.subject трудотерапия ua
dc.subject самообслуживание ua
dc.subject культурно-гигиенические навыки ua
dc.subject социальная практика ua
dc.subject дети дошкольного возраста ua
dc.subject infantile cerebral paralysis ua
dc.subject work therapy ua
dc.subject self-service ua
dc.subject community and sanitary skills ua
dc.subject social practice ua
dc.subject preschool-age children ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Організація соціальної практики дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем на заняттях з трудотерапії ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics