ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сайко, Х. Я. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-18T14:49:22Z | |
dc.date.available | 2017-12-18T14:49:22Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Сайко, Х. Я. Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи / Х. Я. Сайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 384-387. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17167 | |
dc.description.abstract | В статті розкриті психологічні особливості педагогів із різним ставленням до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыты психологические особенности педагогов с разным отношением к привлечению аутичных детей в общеобразовательные школы. | ua |
dc.description.abstract | The article revealed the psychological characteristics pedahohiv with different attitudes towards involvement of autistic children in public schools. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інклюзія | ua |
dc.subject | інклюзивне навчання | ua |
dc.subject | аутизм | ua |
dc.subject | цінності | ua |
dc.subject | мотивація до досягнення успіху | ua |
dc.subject | мотивація до уникнення невдач | ua |
dc.subject | корекційний педагог | ua |
dc.subject | емоційність | ua |
dc.subject | инклюзия | ua |
dc.subject | инклюзивное обучение | ua |
dc.subject | ценности | ua |
dc.subject | мотивация к достижению успеха | ua |
dc.subject | мотивация к избеганию неудач | ua |
dc.subject | коррекционный педагог | ua |
dc.subject | эмоциональность | ua |
dc.subject | inclusion | ua |
dc.subject | inclusive education | ua |
dc.subject | autism | ua |
dc.subject | values | ua |
dc.subject | motivation to succeed | ua |
dc.subject | the motivation to avoid failure | ua |
dc.subject | correctional educator | ua |
dc.subject | emotion | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи | ua |
dc.type | Article | ua |