Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кузава, І. Б.
dc.date.accessioned 2017-12-07T13:14:28Z
dc.date.available 2017-12-07T13:14:28Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Кузава, І. Б. Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти / І. Б. Кузава // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 130-135. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16911
dc.description.abstract Наукова стаття висвітлює концептуальні засади розвитку процесу інклюзивної освіти дошкільників із психофізичними порушеннями в умовах дошкілля. Визначено основні формулювання, складові та види даного процесу. ua
dc.description.abstract Научная статья раскрывает концептуальные основы развития процесса инклюзивного образования дошкольников с психофизическими нарушениями в условиях дошкольного образования. Определены основные формулировки, составляющие и виды данного процесса. ua
dc.description.abstract The scientific article exposes the conceptual foundations of the process of inclusive education preschoolers who require correction of psychophysical development in preschool. The basic formulation components and types of the process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject концепція ua
dc.subject інклюзивна освіта ua
dc.subject діти з психофізичними порушеннями ua
dc.subject дошкільна освіта ua
dc.subject инклюзия ua
dc.subject концепция ua
dc.subject инклюзивное образование ua
dc.subject дети с психофизическими нарушениями ua
dc.subject дошкольное образование ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject concept ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject children with mental and physical disabilities ua
dc.subject preschool education ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics