В статті представлена специфіка ціннісно-смислового розвитку студентської молоді. Проаналізовані
зміст та визначення таких феноменів як: цінності, ціннісні орієнтації, ціннісно-смислові орієнтації, ціннісно-
смислова сфера особистості, ціннісно-смисловий розвиток, студентська молодь. Розглянуто специфічну
структуру цінностей студентської молоді, яка пов’язана із, притаманним студентам, прагненням до набуття
впевненості у собі і постійним самовдосконаленням.
В статье представлена специфика ценностно-смыслового развития студенческой молодежи. Проанализированы
содержание и определение таких феноменов как: ценности, ценностные ориентации, ценностно-смысловые ориентации, ценностнно
смысловая сфера личности, ценностно-смысловое развитие, студенческая молодежь. Рассмотрена специфическая
структура ценностей студенческой молодежи, которая связана с, присущим студентам, стремлением к обретению
уверенности в себе и постоянным самосовершенствованием.
The specific of valued-semantic development of student young people is presented in the article. Maintenance and
determination of such phenomena is analysed as: values, valued orientations, valued-semantic orientations, valuedsemantic
sphere of personality, valued-semantic development, student young people. The specific structure of values of
student young people which is CPLD from is considered, to the inherent students, aspiring to acquisition of confidence in
itself and permanent self-perfection.