Статтю присвячено такому феномену культуротворчості, як проектно-технологічна культура
майбутнього вчителя технологій, адже в нову добу соціально-економічного, політичного і науково-технічного
розвитку українського суспільства перед вищою школою стоїть завдання сформувати фахівця, який володіє
ґрунтовними фаховими знаннями, готовий до постійного професійного зростання, соціальної та професійної
мобільності, тобто сучасного педагога-професіонала, зокрема виховання його естетичного смаку.
Статья посвящена такому феномену культуротворчества, как проектно-технологическая культура
будущего учителя технологии, ведь в новую эпоху социально-экономического, политического и научно-технического
развития украинского общества перед высшей школой стоит задача сформировать специалиста, обладающего
глубокими профессиональными знаниями, готового к постоянному профессиональному росту, социальной и профессиональной
мобильности, то есть современного педагога-профессионала, в частности воспитание его эстетического вкуса.
The article is devoted such phenomenon of kul'turotvorchesti, as a project-technological culture of future teacher of
technologies, in fact in new time of socio-economic, political and scientific and technical development of Ukrainian society
a task to form a specialist which owns the detailed professional knowledges stands before higher school, ready to
permanent professional growth, social and professional mobility, that modern teacher-professional, in particular education
of him aesthetically beautiful taste.