ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шульженко, Д. І. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-23T12:59:56Z | |
dc.date.available | 2017-11-23T12:59:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Шульженко, Д. І. Психологічна технологія підготовки майбутніх фахівців до проведення бінарних уроків в інклюзивному класі загальноосвітньої школи / Д. І. Шульженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 302-307. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16676 | |
dc.description.abstract | У статті розкривається науково-практична сутність інклюзивної форми освіти аутичних дітей. У результаті аналізу практичної роботи інклюзивних шкіл України виявлено низку труднощів та перешкод, що виникають у вчителів та асистентів під час включення учнів в освітній та виховний процес загальноосвітньої школи. Як альтернативу функцій асистента вчителя, якого не готували до інклюзивної роботи запропоновано бінарний підхід до визначення його нових компетенцій. В рамках бінарного змісту уроку пропонуються рівні забезпечення прав асистента-вчителя і його інноваційні обов’язки на уроці, спрямовані на оптимізацію перебування аутичної дитини в класі. Зазначено, що підготовка фахівців з інклюзії має відбуватися за психологічною технологією на факультетах (кафедрах) корекційної педагогіки та психології. Визначено соціально-психологічні детермінанти набуття професійних знань майбутніх фахівців із інклюзивної форми освіти. Зроблено висновок про необхідність зміни поняття з «асистента-вчителя» на «інклюзивного педагога», «інклюзивного психолога», що впливає на рівень компетентності в роботі з аутичними дітьми. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрывается научно-практическая сущность инклюзивной формы образования аутичных детей. В результате анализа практической роботы инклюзивных школ Украины установлено ряд трудностей и преград, что возникают у учителей и ассистентов-учителей во время включения учеников в образовательный и воспитательный процесс общеобразовательной школы. Как альтернативу функций ассистента учителя, которого не готовили к инклюзивной работе предложено бинарный подход к определению его новых компетенций. В рамках бинарного оглавления урока предлагаются уровни обеспечения прав ассистента-учителя и его инновационные обязанности на уроке, направленные на оптимизацию пребывания аутичного ребёнка в классе. Сделано вывод, что подготовка специалистов в инклюзии должна проходить за психологической технологией на факультетах (кафедрах) коррекционной педагогики и психологии. Определены социально-психологические детерминанты приобретения профессиональных знаний будущих специалистов с инклюзивной формы образования. Сделан вывод о необходимости смены понятия с «ассистента-учителя» на «инклюзивного педагога», «инклюзивного психолога», что влияет на уровень компетентности в работе с аутичными детьми. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the essence of the scientific and practical nature of the inclusive forms of the autistic children's education. By analysis of the practice work of Ukrainian inclusive schools was revealed a number of difficulties and obstacles that arise in teachers and assistants work in incorporating students of a comprehensive school in the educational and training process. As alternative of the teacher's assistant functions, who was not prepared to work with inclusive work, was proposed binary approach to the definition of its new competencies. As a part of the binary content of the lesson are offered levels to ensure the rights of assistant-teacher and his innovative classroom duties, that are aimed at optimizing staying of autistic child in the classroom. It is noted that specialist training in the inclusion should take place at the faculties (departments) of The Correctional Pedagogy and Psychology by psychological technology. It was defined social and psychological determinants of acquiring professional knowledge for future specialists in inclusive forms of education. It was concluded that there is a necessity to change the concept of "assistant teacher" to "inclusive teacher", "inclusive psychologist", which influence on the level of competence in working with autistic children. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інклюзивна форма навчання | ua |
dc.subject | бінарний урок | ua |
dc.subject | фахівець | ua |
dc.subject | компетенції | ua |
dc.subject | инклюзивная форма образования | ua |
dc.subject | бинарный урок | ua |
dc.subject | специалист | ua |
dc.subject | компетенции | ua |
dc.subject | inclusive form of studying | ua |
dc.subject | binary lesson | ua |
dc.subject | specialist | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Психологічна технологія підготовки майбутніх фахівців до проведення бінарних уроків в інклюзивному класі загальноосвітньої школи | ua |
dc.type | Article | ua |