Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтко, В. В.
dc.date.accessioned 2017-11-23T12:25:47Z
dc.date.available 2017-11-23T12:25:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Войтко, В. В. Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку / В. В. Войтко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 289-294. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16672
dc.description.abstract В статті здійснюється аналіз наукових підходів до визначення та характеристики категорії дітей з ЗПР, констатується факт зворотності даного явища, виокремлюється кожна група даної категорії, вказуються чинники походження затримки психічного розвитку, спільне та відмінне між кожною групою відхилень. За різними підходами та різним напрямком досліджень вчених наголошується думка, що затримка психічного розвитку — це перш за все уповільнення темпу розвитку психіки дитини, яке виражається в недостатності загального запасу знань, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів, швидкою пересичуваністю в інтелектуальній діяльності і потребує інтенсивної корекції. ua
dc.description.abstract В статье проводится анализ научных подходов к определению и характеристики категорий детей с ЗПР, констатируется факт возвратности данного явления, выделяется каждая группа данной категории, указываются факторы происхождения задержки психического развития, общее и отличное между каждой группой отклонений. По разным подходам и различным направлениям исследований ученых проводится мысль, что задержка психического развития - это прежде всего замедление темпа развития психики ребенка, которое выражается в недостаточности общего запаса знаний, незрелости мышления, преобладании игровых интересов, быстрым пресыщением в интеллектуальной деятельности и требует интенсивной коррекции. ua
dc.description.abstract In the article the analysis of scientific approaches to determining the categories and characteristics of children with CRA, stated fact reversibility of the phenomenon, the group singled out each of the categories specified factors the origin of mental retardation, common and different between each group deviations. According to different approaches and different area of research scientists emphasized the idea that mental retardation - is primarily a slowing in the pace of the psyche of the child, which is reflected in the lack of common stock of knowledge, immaturity thinking prevalence gaming interests quick peresychuvanistyu in intellectual activity and requires intensive correction . ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject затримка психічного розвитку ua
dc.subject зворотний процес ua
dc.subject уповільнений темп розвитку ua
dc.subject конституціональний генез ua
dc.subject соматогеннний генез ua
dc.subject психогенний генез ua
dc.subject церебрально-органічний генез ua
dc.subject задержка психического развития ua
dc.subject обратный процесс ua
dc.subject замедленный темп развития ua
dc.subject конституциональный генез ua
dc.subject соматогеннный генез ua
dc.subject психогенный генез ua
dc.subject церебрально-органический генез ua
dc.subject zatrimka psihіchnogo rozvitku ua
dc.subject zvorotny processes ua
dc.subject upovіlneny pace rozvitku ua
dc.subject konstitutsіonalny genesis ua
dc.subject genesis somatogennny ua
dc.subject psychogenic genesis ua
dc.subject cerebral organіchny genesis ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу