Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості емоційного розвитку соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баташева, Н. І.
dc.date.accessioned 2017-11-23T08:22:07Z
dc.date.available 2017-11-23T08:22:07Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Баташева, Н. І. Особливості емоційного розвитку соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. І. Баташева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 279-284. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16666
dc.description.abstract У статті розкрито поняття соціальної депривації та здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень особливостей психічного розвитку соціально депривованих дітей. Висвітлено особливості емоційної сфери соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку за даними експериментального дослідження. Представлено підходи корекційно-розвивальної роботи з формування емоційної сфери соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначені психолого-педагогічні умови формування емоційної сфери цієї категорії дітей. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто понятие социальной депривации и осуществлен теоретический анализ научных исследований особенностей психического развития социально депривированных детей. Освещены особенности эмоциональной сферы социально депривированных дошкольников с задержкой психического развития по данным экспериментального исследования. Представлены подходы коррекционно-развивающей работы по формированию эмоциональной сферы социально депривированных дошкольников с задержкой психического развития. Определены психолого-педагогические условия формирования эмоциональной сферы этой категории детей. ua
dc.description.abstract In the article the concept of social deprivation and carried out a theoretical analysis of research of features of mental development of social deprived children. When covering especially the emotional sphere of social deprived preschool children with mental retardation according to a pilot study. Approaches correctional and development work on the formation of the emotional sphere of social deprived preschool children with mental retardation. Determined psychological and pedagogical conditions of formation of the emotional sphere of children in this category. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальна депривація ua
dc.subject затримка психічного розвитку ua
dc.subject емоційна сфера ua
dc.subject дошкільний вік ua
dc.subject психолого- педагогічні умови ua
dc.subject социальная депривация ua
dc.subject задержка психического развития ua
dc.subject эмоциональная сфера ua
dc.subject дошкольный возраст ua
dc.subject психолого-педагогические условия ua
dc.subject social deprivation ua
dc.subject mental retardation ua
dc.subject emotional sphere ua
dc.subject preschool age ua
dc.subject psychological and pedagogical conditions ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.subject.classification 159.922.76 ua
dc.title Особливості емоційного розвитку соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу