Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковлева, С. Д.
dc.date.accessioned 2017-11-22T13:15:12Z
dc.date.available 2017-11-22T13:15:12Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Яковлева, С. Д. Шляхи реалізації інклюзивного навчання дітей з ДЦП / С. Д. Яковлева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 259-263. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16645
dc.description.abstract В даній статті надано інформацію, яка стосується системи інклюзивної освіти дітей з ДЦП. Вказано на необхідність індивідуального підходу щодо навчальної діяльності дітей цієї категорії та створення комплексної програми розвитку дитини. З цією метою необхідним є об’єднання зусиль команди фахівців з обов’язковим залученням батьків, які знають дитину краще за інших. Представлено загальні рекомендації для роботи з дітьми цієї категорії. ua
dc.description.abstract В данной статье представлена информация, которая касается системы инклюзивного образования детей с ДЦП. Указано на необходимость индивидуального подхода к учебной деятельности детей этой категории и создание комплексной программы развития ребенка. С этой целью необходимо объединение усилий команды специалистов с обязательным привлечением родителей, которые знают ребенка лучше других. Представлены общие рекомендации для работы с детьми этой категории. ua
dc.description.abstract The article provides information relating to the system of inclusive education for children with cerebral palsy. The necessity of an individual approach to education of such children is shown together with proposition to a comprehensive developmental program for them. For this purpose, it is necessary to unite efforts of a team of specialists with the obligatory involvement of parents who know their child better than others. The curriculum defining the content, the system of knowledge, skills and abilities for each studied theme that can be mastered by pupils with cerebral palsy is analysed. The necessity to take into account the requirements of the curriculum that must meet pupil’s potential is substantiated. The curriculum shall be the base for an individual educational plan for one year, which can be revised in case of goal achieving or difficulties appeared during program material mastering, or problems with behaviour. General guidelines for working with such children are presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзивне навчання ua
dc.subject діти з ДЦП ua
dc.subject психофізичний розвиток ua
dc.subject індивідуальна програма розвитку ua
dc.subject індивідуальний навчальний план ua
dc.subject инклюзивное обучение ua
dc.subject дети с ДЦП ua
dc.subject психофизическое развитие ua
dc.subject индивидуальная программа развития ua
dc.subject индивидуальный учебный план ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject children with cerebral palsy ua
dc.subject psychophysical development ua
dc.subject individual developmental program ua
dc.subject individual educational plan ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Шляхи реалізації інклюзивного навчання дітей з ДЦП ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу