Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Удосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 рр.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепурна, Л. Г.
dc.date.accessioned 2017-11-22T12:14:26Z
dc.date.available 2017-11-22T12:14:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чепурна, Л. Г. Удосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 рр. / Л. Г. Чепурна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 223-229. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16631
dc.description.abstract У статті розглядається проблема розробки та створення вітчизняних підручників для навчання учнів з порушеннями розумового розвитку та оновлення їх змісту в період з 1991 по 2005 роки. Проаналізовані дослідження вчених-дефектологів України, які теоретично обґрунтували необхідність корекційного підходу до розробки змісту спеціальних шкільних підручників для розумово відсталих учнів. Зроблений психолого-педагогічний аналіз діючих шкільних підручників в Україні та визначені підходи до оновлення та удосконалення їх змісту. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема разработки и создания отечественных учебников для обучения учеников с нарушениями умственного развития и обновления их содержания в период с 1991 по 2005 годы. Проанализованы исследования ученых-дефектологов Украины, которые теоретически обосновали необходимость коррекционного подхода к разработке содержания специальных школьных учебников для умственно отсталых учеников. Сделан психолого-педагогический анализ действующих школьных учебников в Украине и определены подходы к обновлению и усовершенствованию их содержания. ua
dc.description.abstract In this article the problem of development and creation of domestic textbooks for students with intellectual disabilities and update of their content from 1991 through 2005 is considered. The research works of defectologists from Ukraine, who theoretically substantiated the need for corrective approach to the development of special content of school textbooks for mentally retarded students, have been reviewed. Psychological and pedagogical analysis of existing school textbooks in Ukraine has been done and approaches to upgrade and improve their content have been determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дефектологія ua
dc.subject зміст ua
dc.subject шкільний підручник ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject психолого-педагогічний аналіз ua
dc.subject дефектология ua
dc.subject содержание ua
dc.subject школьный учебник ua
dc.subject умственно отсталые ученики ua
dc.subject психолого- педагогический анализ ua
dc.subject defectology ua
dc.subject content ua
dc.subject textbooks ua
dc.subject mentally retarded students ua
dc.subject psychological and pedagogical analysis ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Удосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 рр. ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу