Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Огляд діагностичних методик щодо з'ясування стану розвитку дітей раннього віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, С. О.
dc.date.accessioned 2017-11-22T12:02:12Z
dc.date.available 2017-11-22T12:02:12Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Хоменко, С. О. Огляд діагностичних методик щодо з'ясування стану розвитку дітей раннього віку / С. О. Хоменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 213-218. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16627
dc.description.abstract У статті досліджується проблема діагностики дітей раннього віку з порушеннями у розвитку. Здійснений аналіз літературних джерел, включаючи роботи, в яких розглядається сучасний стан спеціальної освіти, одним з основних завдань якої є максимально раннє виявлення і діагностика особливих освітніх потреб дитини раннього віку та її сім'ї з метою максимального скорочення розриву між часом визначення первинного порушення в розвитку дитини і початком цілеспрямованої корекційної допомоги, що свідчить про актуальність та поступальний розвиток процесу вивчення даної проблеми. Зазначено, що правильно організована рання корекція здатна попередити появу вторинних відхилень в розвитку, забезпечити максимальну реалізацію потенціалу розвитку дитини, а для значної частини дітей забезпечити можливість включення в загальний освітній потік (інтегроване навчання) на ранньому етапі вікового розвитку. Описано основні типи методик, які використовуються для діагностики стану психофізичного розвитку дітей раннього віку: клінічні; метричні; антропометричні; психометричні; психолого-педагогічні. Здійснено літературний огляд великої кількості методик, які добре себе зарекомендували в процесі апробації та можуть бути рекомендовані для застосування у діагностиці стану психофізичного розвитку дітей раннього віку. ua
dc.description.abstract В статье исследуется проблема диагностики детей раннего возраста с нарушениями в развитии. Осуществлен анализ литературных источников, включая работы, в которых рассматривается современное состояние специального образования, одним из основных заданий которого есть максимально раннее выявление и диагностика особенных образовательных потребностей ребенка раннего возраста и его семьи с целью максимального сокращения разрыва между временем определения первичного нарушения в развитии ребенка и началом целенаправленной коррекционной помощи, что свидетельствует об актуальности и поступательном развитии процесса изучения данной проблемы. Отмечено, что правильно организованная ранняя коррекция способна предупредить появление вторичных отклонений в развитии, обеспечить максимальную реализацию потенциала развития ребенка, а для значительной части детей обеспечить возможность включения в общий образовательный поток (интегрированное обучение) на раннем этапе возрастного развития. Описаны основные типы методик, которые используются для диагностики состояния психофизического развития детей раннего возраста: клинические; метрические; антропометрические; психометрические; психолого-педагогические. Осуществлен литературный обзор большого количества методик, которые хорошо себя зарекомендовали в процессе апробации и могут быть рекомендованны для применения в диагностике состояния психофизического развития детей раннего возраста. ua
dc.description.abstract Issues of diagnostics of children of early age is investigated with violations in development are studied in the article. It is marked that the correctly organized early correction is able to warn appearance of secondary rejections in development, to provide the maximal achieving of development of child, and for considerable part of children to provide plugging possibility in a general educational stream (integrated educating) on the early stage of the age-related development. The basic types of methodologies that is used for diagnostics of mental and physical development of children of early age status are described: clinical; metrical; anthropometric; psychometric; psychological and pedagogical. The literary review of plenty of methodologies that oneself was well shown in the process of approbation and can be to recommendеd for application in diagnostics of mental and physical development of children of early age status is carried out. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject діти раннього віку ua
dc.subject методи ua
dc.subject порушення розвитку ua
dc.subject диагностика ua
dc.subject развитие ua
dc.subject дети раннего возраста ua
dc.subject нарушения развития ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject development ua
dc.subject children of early age ua
dc.subject methods ua
dc.subject violations of development ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Огляд діагностичних методик щодо з'ясування стану розвитку дітей раннього віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу