Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тренінг компетентного батьківства за методикою незавершених ситуацій у корекційних таборах та реабілітаційних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хворова, Г. М.
dc.date.accessioned 2017-11-22T12:00:31Z
dc.date.available 2017-11-22T12:00:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Хворова, Г. М. Тренінг компетентного батьківства за методикою незавершених ситуацій у корекційних таборах та реабілітаційних закладах / Г. М. Хворова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 205-212. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16626
dc.description.abstract Стаття присвячена практичній реалізації компетентністного підходу до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку шляхом проведення тренінгу компетентного батьківства за Методикою Незавершених Ситуацій. Наведена порівняльна характеристика існуючих підходів до означеного питання (практичний – патерналіський підхід, психотерапевтичний підхід, наративний підхід, компетентнісний підхід). Розкриті зміст та цілі адаптації Методики Незавершених Ситуацій (МНС) для діагностики і формування компетентності батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку. Показано, що компетентність батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку складається з трьох складових: взаємодія з дитиною, взаємодія з навколишнім середовищем, забезпечення якості життя. Наведені цілі та зміст тренінгу компетентного батьківства за Методикою Незавершених Ситуацій. ua
dc.description.abstract Статья посвящена практической реализации компетентностного подхода к вопросам взаимодействия родителей со специалистами в коррекционном образовании детей с полисистемными нарушениями развития путем проведения тренинга компетентного родительства по Методике Незавершенных Ситуаций. Приведена сравнительная характеристика существующих подходов к данному вопросу (практический - патерналистский подход, психотерапевтический подход, нарративный подход, компетентностный подход). Раскрыто содержание и цели адаптации Методики Незавершенных Ситуаций (МНС) для диагностики и формирования компетентности родителей детей с полисистемными нарушениями развития. Показано, что компетентность родителей детей с полисистемными нарушениями развития состоит из трех составляющих: взаимодействие с ребенком, взаимодействие с окружающей средой, обеспечение качества жизни. Описаны цели и содержание тренинга компетентного родительства по Методике Незавершенных Ситуаций. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the practical implementation of competency approach to the interaction of parents with specialists in remedial education for children with multisystem developmental disabilities through training of competent parenthood Methods Unfinished Situations (MUS). The comparative characteristic of existing approaches to definite questions (practical – paternalists, approach psychotherapeutic approach, narrative approach, competence approach). The content and purpose of adaptation Methods Unfinished Situations (MUS) for the diagnosis and formation of competence of parents of children with multisystem developmental disorders. It is shown that the competence of parents of children with multisystem developmental disorders consist of three components: the interaction with the child, the interaction with the environment, quality of life. These objectives and content of the training of competent parenthood Methodology for unfinished situations. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентністний підхід до взаємодії батьків та фахівців ua
dc.subject Методика Незавершених Ситуацій ua
dc.subject тренінг компетентного батьківства ua
dc.subject компетентностный подход к взаимодействию родителей и специалистов ua
dc.subject Методика Незавершенных Ситуаций ua
dc.subject тренинг компетентного родительства ua
dc.subject competentive approach to the interaction between parents and professionals ua
dc.subject Methods Unfinished Situations (MUS) ua
dc.subject training competent parenting ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Тренінг компетентного батьківства за методикою незавершених ситуацій у корекційних таборах та реабілітаційних закладах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу