Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості дослідження слухової функції у дітей з РАС

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Руденко, Л. М.
dc.contributor.author Осадча, Т. М.
dc.contributor.author Хоменко, О. М.
dc.date.accessioned 2017-11-21T09:07:40Z
dc.date.available 2017-11-21T09:07:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Руденко, Л. М. Особливості дослідження слухової функції у дітей з РАС / Л. М. Руденко, Т. М. Осадча, О. М. Хоменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 101-106. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16577
dc.description.abstract У статті авторами визначено особливості психічних і психологічних проблем у дітей з РАС. Акцентовано увагу на особливостях функціонування сенсорних систем, особливо слухової сенсорної системи. Проаналізовано, що у дітей з РАС спостерігається знижене сенсорне сприймання і навпаки, є діти у яких поріг слухового сприймання підвищений. Виокремлено особливості психологічного супроводу при обстеженні слухової функції у аутичної дитини та розглянуто індивідуальний маршрут цього супроводу. Зазначено методи, що можливо використовувати для обстеження слуху у дітей з РАС. Підкреслено про можливість застосування лише об’єктивних методів дослідження слуху у дітей з даною патологією. Серед об’єктивних методів перевагу надавали ігровій аудіометрії, імпедансометрії, отоакустичній емісії та КСВП. Обгрунтували, що дітям з РАС необхідно обстежити слуховий аналізатор для диференційованого підходу щодо складання корекційних програм для дітей з нормальним і порушеним слухом. ua
dc.description.abstract В статье авторами рассматриваются особенности психических и психологических проблем у детей с РАС. Акцентировано внимание на особенностях функционирования сенсорных систем, особенности слуховой сенсорной системы. Проанализировано, что у детей с РАС наблюдается снижение сенсорного восприятия и наоборот, есть дети у которых порог слухового восприятия завышен. Выделены этапы психологического сопровождения аутичного ребенка во время обследования слуховой функции и представлен индивидуальный маршрут этого сопровождения. Определены методы, которые возможно исспользовать для исследования слуховой функции у детей с РАС и акцентировано внимание, что только обьективные методы приемлемы для детей с данной патологией. Среди обьективных методов предпочитали игровую аудиометрию, импедансометрию, отоакустическую эмиссию, КСВП. ua
dc.description.abstract The authors defined the characteristics of mental and psychological problems in children with DAS. The attention is focused on peculiarities of the functioning of sensory systems, particularly the auditory system. It was analyzed that children with DAS have lower sensory perception and on the contrary there are children with elevated threshold of hearing. Highlighted features of psychological support during the examination of auditory function in autistic child and considered individual route of this support. Specified methods, that may be used for examination of hearing in children with DAS. Emphasised the possibility of using only objective methods for hearing evaluation in children with this pathology. Among the objective methods, preference was given to behavioral audiometry, impedance audiometry, otoacoustic emission and ABR. Justified, that for children with DAS it is necessary to examine the acoustic analyzer for a differentiated approach to the preparation of correctional programs for children with normal hearing and hearing loss. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject РАС ua
dc.subject етапи психологічного супроводу ua
dc.subject об’єктивні методи дослідження слуху ua
dc.subject этапы психологического сопровождения ua
dc.subject обьективные методы исследования слуха ua
dc.subject DAS ua
dc.subject the stages of psychological support ua
dc.subject objective methods for hearing evaluation ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.subject.classification 159.922.76 ua
dc.title Особливості дослідження слухової функції у дітей з РАС ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics