Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миронова, С. П.
dc.date.accessioned 2017-11-15T12:53:46Z
dc.date.available 2017-11-15T12:53:46Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Миронова, С. П. Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями / С. П. Миронова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 5-10. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16516
dc.description.abstract У статті подані результати дослідження проблеми кадрового забезпечення інклюзивної освіти; описані протиріччя та перешкоди щодо формування професійної компетентності педагогічного персоналу інклюзивних закладів; розроблені перспективи дослідження проблеми диференційованого підходу до формування фахової готовності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку. Підготовка педагогів до роботи в інклюзивних закладах має містити кілька складових: подолання суспільних стереотипів щодо психофізичних порушень; формування ціннісних орієнтацій, філософських та соціокультурних засад інклюзивної освіти; розвиток психологічної готовності до роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку; методична підготовка до корекційно-педагогічної діяльності в інклюзивній школі, ведення ділової документації, виховної роботи. Формування педагогічної компетентності фахівців має бути диференційованим залежно від посадових обов’язків членів команди: вихователі ДНЗ, вчителі-предметники, вчителі початкових класів, психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів, корекційні педагоги. ua
dc.description.abstract В статье представлены результаты исследования проблемы кадрового обеспечения инклюзивного образования; выявлены противоречия и препятствия в формировании профессиональной компетентности педагогического персонала инклюзивных учреждений; разработаны перспективы исследования проблемы дифференцированного подхода к формированию профессиональной готовности команды психолого-педагогического сопровождения детей с особыми образовательными потребностями. Подготовка педагогов к работе в инклюзивных учреждениях должна состоять из таких частей: преодоление общественных стереотипов о психофизических нарушениях; формирование ценностных ориентаций, философских и социокультурных основ инклюзивного образования; развитие психологической готовности к работе с детьми, имеющими особенности психофизического развития; методическая подготовка к коррекционно-педагогической деятельности в инклюзивной школе, ведению деловой документации, воспитательной работе. Формирование педагогической компетентности специалистов следует дифференцировать в зависимости от должностных обязанностей членов команды: воспитатели ДОЗ, учителя-предметники, учителя начальных классов, психологи, социальные педагоги, ассистенты учителей, коррекционные педагоги. ua
dc.description.abstract Results of a study of staffing problems of inclusive education; contradictions and obstacles in the formation of professional competence of the teaching staff of inclusive institutions; research perspectives the problem of the differentiated approach to the formation of professional readiness of the team of psycho-pedagogical support for children s special educational needs are described in the article. It is proved that the preparation of teachers to work in inclusive settings should consist of these parts: overcoming social stereotypes about mental disorders; formation of value orientations, socio-cultural and philosophical foundations of inclusive education; development of psychological readiness to work with children with special needs; methodical preparation for correctional and educational activities in an inclusive school management of business documents, educational work. Training must be differentiated in accordance with the official duties inclusive institutions Teammate. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзивна освіта ua
dc.subject кадрове забезпечення ua
dc.subject діти з особливостями психофізичного розвитку ua
dc.subject диференційований підхід до формування професійної компетентності ua
dc.subject инклюзивное образование ua
dc.subject кадровое обеспечение ua
dc.subject дети с особенностями психофизического развития ua
dc.subject дифференцированный подход к формированию профессиональной компетентности ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject staffing ua
dc.subject children with psychophysical disorders ua
dc.subject differentiated approach to the formation of professional competence ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу