Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мовленнєва тривожність дітей із тяжкими порушеннями мовлення як проблема теорії і практики корекційної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеремет, М. К.
dc.contributor.author Базима, Н. В.
dc.contributor.author Мороз, О. В.
dc.date.accessioned 2017-11-10T10:15:50Z
dc.date.available 2017-11-10T10:15:50Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шеремет, М. К. Мовленнєва тривожність дітей із тяжкими порушеннями мовлення як проблема теорії і практики корекційної освіти / М. К. Шеремет, Н. В. Базима, О. В. Мороз // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 151-159. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16443
dc.description.abstract У статті подано науково-теоретичний аналіз досліджень з питань вивчення емоційно-вольової сфери та особистісного розвитку у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Зауважено, що у дослідженнях значна увага приділяється теоретичному аналізу страху та тривожності, зокрема мовленнєвої тривожності, а також її прояви у дітей з мовленнєвими порушеннями. Виявлено, що мовленнєва тривожність впливає на характер дітей у цілому та, відповідно, негативно позначається на поведінці дитини під час навчально-виховного процесу та може проявлятися у вигляді соціальної дезадаптації, що відображається на успішності. Підкреслено важливість своєчасної діагностики мовленнєвої тривожності, а також спеціальної корекційної, психологічної допомоги, спрямованої на її зниження, що сприятиме успішній соціалізації, адаптації в навколишньому середовищі, покращенню психоемоційного стану учня та підвищенню успішності у навчанні. ua
dc.description.abstract В статье научно-теоретический анализ исследований по вопросу изучения эмоционально-волевой сферы и личностного развития у детей с тяжелыми нарушениями речи. Отмечается, что значительное внимание уделяется теоретическому анализу страха и тревожности, в частности речевой тревожности, а также ее проявлениям у детей с речевыми нарушениями. Описано, что речевая тревожность влияет на характер детей в целом и, соответственно, негативно сказывается на поведении ребенка во время учебно-воспитательного процесса и может проявляться в виде социальной дезадаптации, отражается на успеваемости. Подчеркнута важность своевременной диагностики речевой тревожности, а также специальной коррекционной, психологической помощи, направленной на ее снижение, что будет способствовать успешной социализации, адаптации в окружающей среде, улучшению психоэмоционального состояния ученика и повышению успеваемости в учебе. ua
dc.description.abstract The article deals with theoretical analysis of researches of emotional, volitional and personal development among children with speech disorders. A lot of attention is paid for clearing up the manifestations of fear and anxiety in this category of children. Described in detail the concept of speech anxiety and its manifestations among children with speech disorders.Found that speech anxiety affects the nature of children in general and, accordingly, affects the child's behavior during the educational process and may manifest as social exclusion, which is reflected in the success. Emphasized the importance of timely diagnosis of speech anxiety, and special remedial, psychological assistance to reduce it to facilitate the successful socialization and adaptation in the environment, improve emotional state and improve student success in learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з тяжкими порушеннями мовлення ua
dc.subject емоційно-вольова сфера ua
dc.subject тривожність ua
dc.subject мовленнєва тривожність ua
dc.subject фіксованість на дефекті ua
dc.subject логофобія ua
dc.subject дети с тяжелыми нарушениями речи ua
dc.subject эмоционально-волевая сфера ua
dc.subject тревожность ua
dc.subject речевая тревожность ua
dc.subject фиксированность на дефекте ua
dc.subject логофобия ua
dc.subject children with speech disorders ua
dc.subject emotional and volitional development ua
dc.subject anxiety ua
dc.subject speech anxiety ua
dc.subject fixation on a defect ua
dc.subject logophobiya ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Мовленнєва тривожність дітей із тяжкими порушеннями мовлення як проблема теорії і практики корекційної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу