Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокопчук, М. М.
dc.date.accessioned 2017-11-02T12:05:02Z
dc.date.available 2017-11-02T12:05:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Прокопчук, М. М. Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові / М. М. Прокопчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 166-170. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16271
dc.description.abstract Для успішного формування мовних компетенцій в учнів 5 класу в другій іноземній мові важливо враховувати вікові особливості молодшого підліткового віку. Автор аналізує динамічну структуру особистості учнів цього віку та розглядає такі підструктури як скерованість (інтереси, мотивація навчання), досвід (знання, уміння, навички) та психічні властивості (сприйняття, мислення, емоції, пам’ять). ua
dc.description.abstract Для успешного формирования языковых компетенций у учеников 5 класса во втором иностранном языке представляется важным учитывать возрастные особенности младшего подросткового возраста. Автор анализирует динамическую структуру личности младших подростков и рассматривает такие её подструктуры как направленность (интересы, мотивация обучения), опыт (умения, навыки, знания), психические свойства (восприятие, мышление, эмоции, память). ua
dc.description.abstract It is important to take into consideration the young teenager age peculiarity in second foreign language teaching. The author analyzes the dynamic structure of young teenager personality and examines such its substructures as tendency (interests, learning motivation), experience (skills, knowledge), psychological peculiarities (perception, mentality, emotions, memory). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject перша іноземна мова ua
dc.subject друга іноземна мова ua
dc.subject мовні компетенціі ua
dc.subject досвід ua
dc.subject мислення ua
dc.subject пам'ять ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject первый иностранный язык ua
dc.subject второй иностранный язык ua
dc.subject языковые компетенции ua
dc.subject опыт ua
dc.subject мышлении ua
dc.subject память ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject the first foreign language ua
dc.subject the second foreign language ua
dc.subject language competences ua
dc.subject experience ua
dc.subject mentality ua
dc.subject memory ua
dc.subject emotions ua
dc.subject motivation ua
dc.title Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу